12 Ekim 2008 Pazar

karmaş dolaş

Yüksek Sadakat - Aşk durdukça
Yasemin Mori - Aptal
bugün bu ikisi geçti genelde kafamdan.. hoş parçalar
sevgili ego yetkilileri.. bugün 70dakika beytepede otobüs bekledim. dersimi kaçırdım. en üst mertebenizde çalışandan en alt mertebede çalışana kadar teker teker hepinize hoş küfürler ettim. küfürlerimde ego otobüslerini kullandım. çok çok çok sinirlendim. 70dakika otobüs beklemek ne demek yaa! nası bi zekaya sahipsiniz ya siz! çıkın gidin lan hayatımdan.. dersimi kaçırdım lan.. hem de ilk dersimi =/of..
neyse gençler
bu arada kaloriferleri yine kapadılar.. en sonunda kazana atıp pişiricem burdaki yetkilileri o olacak!.. iyice sinirlendim bu akşam ha..
bindik bi alamete gedeyoz kıyamete - maskeli beşler film müziğü
red hot - coldplay - travis - ben.. hepimiz yanyana olsak geyik yapıp şarkı söylesek.. heralde eririm halıya.. bi bi grup çalsa sonra diğeri falan.. gaz olur havaya karışırım heralde =)
faik oluyordum az daha bu akşam.. ayakkabılarımı çıkarmamak için giydiğim poşetleri bi kenara koydum bi daha olur da ayakkabımı çıkarmak istemezsem başka poşet kirletmeyeyim diye.. evet imge faik olabilirm belki. 2 tane kuskus kalmış poşette . sakla onları sonra yeriz.
olm şaka maka 3 olduk lan. durakta beklerken "genç"lerin muhabbetine kulak misafiri oldum ister istemez.. bi tanesi anlatıyordu işte.. adamın oğlu varmış. bu da benden büyüktür muhtemelen dedi onun için.. o adamın oğlu 88liymiş.. 88li!.. 88liler bundan büyük yani.. yani hakkaten yeni nesil diye bi olay var.. 88li!... hala nası ya diyorum.. bitiyo ya okul=S (gulp 3)
bodrum bodruum.. "bir zamanlar aşık olmuştum.. ama ismi neydi unuttum.." vay beee iyiymiş hocam=)
artık mont giymeye başlıyorum. kimse alay etmesin. dondum kaç gündür be..
bu arada sayısal kuponu vardı bi haftadır çantamda.. tamam lan bu kesin çıkar diye bi sayı düşündüğümde işaretledim ara ara.. oynamadım. sonuca gelirsek 1 tane bilmişim.. amaaa dün gece bi rüya gördüm.. birine bişi soruyorum "bişiyin sonu ne oldu"diye.. neyse efenim herkes cevabı veriyor.. birkaç kez daha soruyorum rüya esnasında cevabı unuttuğumdan.. sabah uyandım o iş için kesin öyle oldu diyerek.. neyse bugün haberi bi alıyorum.. hakikatten de öyle olmuş.. bilmişim=) yorgan tamamiyle örtülü idi.. hiiç geyiklere başlamayın derim.
hala ödev yapmadım ya..

bu arada, uno tam buğday ekmeğinden korkun.. 1 ay oldu hala küflenmedi.. merak hakim. si yu leytır elegeytır.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;