7 Ekim 2008 Salı

gelgit..

dün gece bi yazı yazdım buraya.. yazıyı yazarken kendimi mutlu hissettiğimi yazdım.. ancak o kadar gelgitmiş ki.. o kadar geçiciymiş ki.. gece tam 2 saat yatakta gözüm açık yattım.. uyuyamadım.. düşüncelerimi durduramadım.. üşümeye başladım.. titredim.. yorgan battaniye kat kat giysiler.. hiçbişi kesmedi.. kendimi inanılmaz kötü hissettim.. saat 4 e kadar süren bu durum, sabah uyanıp aynaya baktığımda saçımda bi tane beyaz farkettim.. ki son zamanlarda ıncık cıncık bakarken saçıma bu öndeki beyazı hiç farketmemiştim.. bi gecede beyazlama dedikleri olay varmış gerçekten..
nazar değdi belki de.. belki de orada birileri gerçekten var.. gerçekten yazılarımı okuyorsunuz belki.. sizleri de mutlu ediyorumdur ya da üzüyorumdur.. kimbilir... uzun zamandır kısa süreliğine de olsa mutlu olduğumu yazmamıştım.. belki onun nazarı değdi..
bu arada orada burada otururken bi başıma. bi kağıt çıkarıp öyle aklımdan geçenleri ya da etraftan kulağıma takılanları yazıyorum.. eğer bi yerlerde bi kağıt bulursanız.. yazarı belki benimdir.. hu novs..
beklemedeyiz. tamam.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;