2 Ekim 2008 Perşembe

kaşınmayı ben istemediydim ama..

efenim.. hangi kızımızın annesi, upuzuuun simsiyah saçları.. simsiyah kaşları gözleri olan 20 yaşındaki evladının saçlarını aniden "sıkıldım" diyerek boyatmaya kalkışır, sorarım size?
pekiii.. hangimizin evladı, "iyi peki tamam" diyerek dünyanın en bezgin insanı olarak boş bi anında annesine onay verir?
peki ya hangimizin iki eski emekli kuaför teyzeleri annenin komutları ile alınan boyayı hazırlayıp yeğenlerinin cağnımm saçlarına sürmeye hazırlanır?
sonuncusu pek uymadı ama olsun önemli değil. ankaradayken annem bi gün telefonda kızım saçını boyayalım dedi.. ben de heeeee tamam dedim. istanbula geldim. boya almaya gittik.. ki belirteyim içimde en ufak bi aman da saçımı boyatayım da aman da değişiklik olsun da aman da pek gözel olayum isteği hevesi vssi yoktur.neyse abi
akşam şarabımızı alıp teyzemlere gittik.. onlar da sağolsun çok içtiler.. tövbe tövbee.. neyse.. annem kaşındı elimizde iki kutu terracota boyası bi kutu da kızıl bişi var.. o kızıldan aralara atmayı düşünüyolar ışıltı neyim olsun diye.. ya da tümden terragot mudur nedir ona boyayacaklar.. yok dedim tümden boyatıp kendimi tanınmaz edemem. dünyada olmaz.. falan filan bi baktım bu terragotu teyzem boya kabına sıkıyor.. içinden çıkan boya turuncu.. hönk dedim yok dedim bunu tümden sürmeyin dedim...annem sinirlenişime gülüyor.. ben onun gülmesine daha da sinirleniyorum..çok güzel olacak çok güzel diyor. her duyuşumda çok afedersiniz bi tane nah hareketciği yapıyorum ellerimle.. sandalyeye oturuyorum.. şimdiden pişmanım ben diyorum.. teyzem üzülüyor.. tecavüz kaçınılmazsa zevk alacaksın diyorum kendime birkaç kez..annem bu sinirime oldukça gülüyor..teyzem daha işleme başlamadn pişman olduğumu duyduğunda planı değiştiriyor.. elimizdeki teragot adlı boyayı balyaj şeklinde aralara sürmeye karar veriyor.. alüminyum folyolar çıkıyor ortaya. kuzenime şarabı kadehe doldurmasını söylüyorum..bi tane folyo geliyor elime.teyzem ufaktan saçları sarıyor tutam tutam.. şarabım hala yok meydanda.. tam bu sırada annem bi kez daha "çok güzel" diyor.. işte bu sefer yaptığım nah hareketciğini güzel bi ses çıkarmak suretiyle başarmış oluyorum..elimdeki alümiyum folyo parçasını saklıyorum artık hatıra olsun diye.. ve yarım saatlik bekleyiş başlıyor.. şarabı evde bulunan çakımsı bişiyle açmak zorunda kalıyoruz.. annemlerle uzun süre açmayı beceremiyoruz. en sonunda açmayı başarıyorum.. tadını beğenmiyoruz sonra.. annemin alırken hafif çakırkeyf olduğunu düşünüyoruz biraz. neyse kafamdaki folyolarla aynaya bile bakmıyorum..yarım saat bekliyoruz.. teyzem arada kontrol ediyor folyolardan birkaçını. en sonunda banyoya giriyorum.. annem teker teker açıp suyla yıkıyor.. sonra şampuan, saç kremi ve ben başbaşa kalıyoruz.. saçlarım odundan daha sert.. kendimi salak ilan ediyorum o an. şişedeki kremin yarısını harcayarak az biraz yumuşatmaya çalışıyorum.. her durulayışta aynı odunluğa dönüyor.. ellerim ıslak olmasa saçlarıma da esaslı bi hareketcik yapıp güzel sesler çıkarıcam ama denememeye karar veriyorum.falan filan derken.. barajlardaki suyu daha da azaltmışken içimden topbaş düşünsün bencilliği geçiriyorum. ne de olsa misafir sayılıyorum şimdilik. banyodan çıkıyorum.. aynadaki buharı silip ıslak saçlarıma bakıyorum.. bişi anlaşılmıyor. içeri geçiyorum. teyzem fönü eline alıyor. kurutmaya başlıyor. yok diyorum gerek.rengi görelim diyor.. ben daha aynaya bakmadan herkesler çok yakıştığını söylüyor.. peki diyorum. ama pek inanmıyorum aslında. eski saçlarımın yumuşaklığını eşekler gibi arıyorum o an. derken eve gelip güçlü ıık altında bakıyorum..
kızıl kahve gibi bi renkte yapılan "ışıltı" kendimi "kınalı kuzu" gibi hissetmeme sebep oluyor.. kendi kendime uzuuun bi süre söyleniyorum.. annem ses etmiyor.. odaya geçip bilgisayarı açıyorum ve bunları yazıyorum..
şimdi müsadenizle puzzle terapime devam edicim..
ha bi de lütfen beni mutlu etmek için saçlarım hakkında mükemmel olduklarını söylemeyin.. eğer gerçekten beğendiyseniz bayıldıysanız geceleri rüyalarınıza giriyorsam gibi beğeni seviyelerinde beğenirseniz dile getiriniz.. onun dışında biraccık sabit fikirliyim ve fikrim de pek beğenmediğim yönünde.. anlayışınız için teşekkürler
bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler falan..
beklemedeyiz. tamam.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;