22 Ekim 2008 Çarşamba

ziti çimenlerinden

şu an size bariz bildiğiniz güneşin altından yazıyorum. imgenin yani pc sahibinin selamı var. "sanşayn" kelimenin anlamını verdiğimi hissetmekle beraber dersime 1buçuk saat olduğunu hatırlayıp mutlu oluyorum.. hava müthiş serin! soğuk rüzgarlar sol kısmımı uyuşturmuş durumda.
"benim poilerim daha güzel" imgenin de böyle bi eğlencesi var işte poi sallayan insanları izleyip hepinizi yenerim felsefesinde.. şu an bildiğin kesiyo kızları.. korktum biraz
kız değilmiş.. içm rahatladı hafiften=)
ziti çimenleri müthiş ya
bundan sonra bilgisayarımı alıp bütün yazılarımı burada güneşin altında yazma kararı aldım şimdi.
hava hep 19 derece olsa keşke.. şu soğuk rüzgarda bi dursa..
çay içiyoruz.. süpırkeyf.
akşama bilardo turnuvamız var beklerik=)
gidip daha güneş bi yere oturacam.. önce şu solumdaki buzları kırayım
çayım bile donmuş ya...
geçenlerde demiştm, benlen sonbahar foto turuna gelmek isteyen var mı diye.. üç vakte kadar gidiyorum bütün foto meraklılarını beklerüm
si yu leytır elegeytır. tamam.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;