8 Ekim 2008 Çarşamba

bilinçaltına giderken

kafamdaki kara bulutları dağıtmak için ne yapmam lazım onu düşünüyorum. bu gece de uyuyamıcam belli. bu dengesiz ruh hali çok yoruyor.umuyorum geçicidir. umuyorum yakında vazgeçerim buna sebep olacak yaptığım şeylerden. buraya ne yazacağımı da kestiremiyorum pek. içimden gelenleri diyemiyorum yine. kendi sonumu merak eder oldum. bi uyusam.. günlerce uyusam.. bu dengesizlik geçene kadar uyusam hep..
odamda yalnızım.. yine cevap veren yok..
yandan sesler geliyor hep..
soğuk.. oldukça soğuk..
bence çaresizlik inanılmaz kötü birşey.. çaresiz olduğumdan demiyorum.. bütün umutların bittiği yerde nefes almak imkansızmış gibi geldi bi an düşününce.
inanç..
çaresizliğe karşı ilaç belki. "herşey yoluna girecek" demeli.
herşey yoluna girecek.....
herşey yoluna girecek..
herşey ...
...
Travis'ten Flowers in the window dinlemek lazım...

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;