19 Ekim 2008 Pazar

buralar dutluktu eskiden..


efenim oryantayring ya da oryantiring diyebileceğiniz bi olay var yu nov.. bugün ona katıldık. aslında çok süper bi aktivite ancak yeni başladığımız için acemiliğimize geldi, en azından benim içn öyle. efenim haritanızı alıyorsunuz. haritada bi yerlere birşeyler işaretlenmiş. parkur boyunca o işaretleri bulup başladığınız yere dönüyorsunuz. en kısa sürede tamamlayan en birinci seçiliyor. evet. sabah odtüye gittik. ki benim gündüz gözüyle ilk gidişimdir bugün. kampüs haritasını verdiler. kırk kişi var nerdeyse grupta. teker teker yollıcaz sizleri dediler.. eyvallah dedik. eskiler ısınmaya başladı. bizim arkadaşlardan da bazıları (şimdi kimsenin ismini verip de efenime söyliim şe etmek istemiyorum) ki cerenler oluyorlar, kot pantolonla falan gelmiş hanımlarımız=) neyse ayrıldık gruptan elimizde harita bi oraya bakıyoruz bi buraya. işaretleri bulmaya çalışıyoruz.. kampüs büyük.. melikeler birbirini bulmuşlar ama ben onları bulamadım. söylemesi ayıp birazcık kayboldum.kaybolduğumu anlayınca coldplay'den lost u geçirdim aklımdan. işaretleri göremeyince sinir oldum. artık 3 işaret birden kaçırınca gezelim görelim ayağına geçtim. fotoğraf makinamı yanıma almadığım içn kendime kızdım. con lok oldum sonradan. karşıma köpek çıktı. ekin tarlasına girdim bi ara. bi yerden müzik sesleri geldi. sonra yolda bi kağıt buldum müzik seçmeleri bugün şurda diye. acaba bu bi işaret midir dedim.. bizimkilerin bitirdiğini öğrendim. amaaaaan dedim gideyim oturayım yoruldum. diskalifiye oldum yani.. amaaaaaaaa.. bu iş burada bitmez aslanım! yeniden deneyecem ve bu sefer hırslıyım .. taytımı giyecem. koşmadan önce ısınmaya başlıcam. saçlarımı sıkıca toplıcam. gözlerimi dört açacam.. seni yenecem con lok!
bobi, maykıl, rambo.. kitap okuyacaz bu akşam.
odada böcek gördüm demin.. loş ışık olmasına rağmen hem de. deodorantımı biraz bitirmiş olabilirm ama mutluyum huzurluyum.
dünden beri çok feci dilime dolandı: Radiohead- Jigsaw falling into place
"bi kelime söyle" dedi. "elma" dedim. "ayna" dedi. "akıl" dedim. "liman" dedi.. ve böylece saat 2buçuktan 5e 6ya kadar aralıksız bu oyunu oynadık.. noluyo imge bize.. bu gece bunu düşünelim irdeleyelim.
How I Met Your Mother.. 20dklık bölümler.. su gibi akıp giden sahneler.. diziport.com dan izlenebiliyor gençler.. izledikçe canım bira çekiyor.. adamların her bölümünde mutlaka bi bar kısmı var ayol
bu aradaaa! bu sene okula bu kadar çok öğrenci alanın daa... otobüs sayısını arttırmayan sefer saatlerini azaltanların daa...hepsine İsmayil yeka dan Allah belanı versini gönderiyorum. geçen hafta 1 saat bekledim, 1 saat geç kalmış oldum, 1 saatlik dersimi de kaçırdım böylece! bugün de gayet cepa durağında bekledim 1 saat! bi gün otobüs beklerken sinirden ölücem. hissediyorum bunu bütün benliğimle. bi de şunu farkettim geçen gün. olur da sinirlenirsem.. ciddi ciddi bişiye sinirlenirsem, tek çözüm yolu sessiz bi odaya geçip onun geçmesini beklemek. yok kimse konuşmasın benimle o anlarda haksız yere kalp kırıyorum sonra.. bırakınız geçsin sinirim.. bırakınız sakinleşeyim.
geçen bi bulut fotoğrafımı buldum. çok mutlu oldum.
okan bayülgen "bas gaza aşkım bas gaza"yı çalıyor..
yalnız cidden içten içe oynuyorum bu parçada..
"sığyım ben".. "söz mü" çokyaşa turgay =)
geçenlerde nihat doğan ın bi sözünü yazmıştım (bkz.http://brcygmr.blogspot.com/2008/10/plazmolemma-tv-aldm-beklerim.html) bu hafta uykusuz da nihat doğan ın muhteşem cümlelerine yer verilmiş.. çok hoş olmuş.
j blok! dün gece 3 te bağıra bağıra muhabbet ettiniz.. gah gah güldünüz.bina boşluğundan delice ses geldi. çok süper beddua ettim arkanızdan naptınız bilmiyorum.
30 şubatta yapılacaklar listem gittikçe kabarıyor.. du bakalım
bu sabah yarım saatten kısa sürede çıkmam gerekiyordu odadan. dream theater açtım. octavarium başa dönmeden çıkacam len dedim.. yine yapamadım..yine yapamadım..
pinhani-yıldızlar dinle;) bu arada Red Romance- hesitate i haaala bulamadım.. çok mistik bi parça olmak üzere kendileri.http://hypem.com/track/617279/The+Red+Romance-Hesitate
ben eskiden şişmanmışım ya=/ micicik kaldım
bu arada bugün o müzik zımbırtısına gitmedim ya.. fırsattı ve kaçırdım yine gibi hissediyorum. insanın hayatına 3 büyük fırsat çıkarmış der babam. eğer müzik bazında konuşursak, birini geçen sene o sahneye bagetlerimle fırlamadığım için kaybettim.. diğerini de bugün.. e hadi bakalım
Cat Power - Good Woman..
mini playlist oldu burdaki parçalar... ama vardır daha eklemek istediğim tabiğ ki de..
yarın, sabahtan kampüsten çıkmayı düşünüyorum.. bi kez daha kaçıramam dersi artık yahuu... beklemedeyiz. temam.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;