21 Ekim 2008 Salı

bi arkadaşa bakıp çıkacağıdık

bu fotoya bakınca Jeff Buckley'den Hallelujah çalmaya başlıyor kafamda..
izlemek gerek.. güzel parça..
öğrenci sokağında kestane satan amca.. hala orada mı aceb. süper lezzetli kestaneler hem de süper fiyata.. hey gidi hey.. (süpırmarketten kestane aldım onu yiyecem ev usulü.)
usül mü üsul mu.. yöntem manasına gelen şapkalı u'lu usul nası yazılıyordu yahu..
rapor yazsam süper olacakmış. üşenmesem mikemmel olcakmış.
Sting'in Fragile adlı parçası ne hoştur..
olm kingobilardo oldum dün akşam! 6-3 yendim imgelemi. gerçi 6-1 olmalı skor. 2 kere ben attım siyah topu.. neyse ya.. yarın akşam da bilardo oynayak imgem.
daha fazla üşenmeden masanın başından kalkayım da odayı toplayıp derse oturam.
solitaire bağımlısı ben.
ay em ted. (şimdilik belkim=)
ankarada ulaşımı falan kolay, mekanı güzel, kareoke bar aranıyor.. haberiniz ola gençler

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;