13 Ekim 2008 Pazartesi

günlerden güz, mevsim sepya

hayat bizimle o kadar güzel oynuyor ki..
o kadar güzel hareketler yapıyor ki.. yerin dibindeyken bulutların üzerine ya da tam tersi istikamette çok güzel uçuşlar gerçekleştirebiliyorsunuz gün içinde. çok süper eğleniyor olmalı bizi seyrederken..
daha yaşım ne başım ne. hayat hakkında ahkam kesmek neyime. hergün yeni bişi öğreniyor bünyem. gün içinde aldığım büyüklü küçüklü derslerden artık bunalır oldum.. öğrenilecek nice şey varmış meğer. gelgit... genel bi gelgit hakim son zamanlarda.. kendimi bildim bileli dengeliyim. dengeliydim. bişiler oldu denge bozuldu. şimdi yeniden düzeni kurmaya çalışıyorum..iyiyim dersem bişi oluyor yine denge bozuluyor.. kötüyüm dersem daha da kötü oluyor.. pek konuşmuyorum içimdekiye bu aralar.. böyle sessiz olanı daha iyi. daha sakin. hadi bakalım

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;