14 Ekim 2008 Salı

vak vak vak vak güzel bir gün ördek için

Bir kelebeğin kanat çırpışı bütün dünyanın gidişatını değiştirebilir.
Ne demişler.. Eros'un vurduğu yerde gül biter..
bugün bir kez daha farkettim ki kimi zaman çoook çabuk sinirlenen bi insan oluyorum. eğer birini bişeyi bekliyorsam.. vaktinde gelmiyorsa.. yarım saati aştıysa.. ooof of.. çok feci. hayır orda normalde 3 gün kıpırdamadan dururum ama birini bekliyorsun ve gelmiyor ya.. heh işte o. işte o delirtiyor.. sonra oturup sinirimin geçmesini bekliyorum neyse.
kapı çaldı evet saat 12.. görevli gelmiş. hasar varmış odada.. eğer bir gün buradaki mantığı anlarsam sophokles e platon a falan taş çıkaracam..yok abi mantık yok.. bu şehirde komple mantık yok. armadanın üst geçidinin bi ayağı klasik merdiven, diğer tarafı yürüyen merdiven.. saçma.. toptan saçma..
haa bu arada.. şiddetle tavsiye edilir: ETİnin layt zamazingolarından karışık meyveli bisküvi.. süper bi tadı var haberiniz ola.
ha bi de aklıma gelmişken şansıma da teşekkkür etmek isterim.. efenim geçen sene doğumgünüme sitoloji sınavı denk gelmişti. perşembe günüydü. nasıl çalışmadıysam sınavda "5sn içinde biri öksürürse a diyorum lan" modundaydım. yüzde elli işe yarıyor. elli aldım sınavdan. bu sene doğumgünüm cumartesiye geliyor.. hadi yırttım derken o da nesi! sayın genetik dersimizin sınavı özene bezene gidilmiş cumartesiye yerleştirilmiş.. çok hoş. teşekkürler şansım.. eyvallah
hadi artık müzik yapalım lan! gel pazar geeel geeel gel..
orada burada işte listeye adımı yazan insanlara çok üzülüyorum. bütüüün kelimeleri akıllarında tutmaya çalışışları.. soyadımı yazarken ki tereddütleri.. sığacak mı korkusu.. hadi ben alışığım. size de yazık insanlık..
neyse haydi yaşayalım bakalım sayılı günlerimizi.. şükür..


bu arada neden kimse Tarkan Gözübüyük ile alay etmiyor.. herkes efendi efendi söylüyor adamın soyadını. kıskanıyorum adamın karizmayı kimse alay edemiyor be.. halbukim gaaayet alaya elverişli bi durumda..

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;