8 Ekim 2008 Çarşamba

muhabbet olsuuğn.. gönüller coşsuğn..

-safiye-faik ikilisi, serdar ortaç, popstarları sunan kılkuyruk..
sözüm size. bi kalkın gidin. çıkın hayatımdan. görmeyeyim yahu. öğk. listede şimdilik bunlar var.du bakalım.
-Allah.. şükür.. hamdolsun..
-bu üçü dilime dolandı yine. hadi bakalım hayırlı olsun.. şükür..
-akşam ajansa bi baktık, ingiltere borsasında yüzde 6 düşüş.. şurda düşüş.. burda kriz.. orada bişi.. bizim tayyyyibimiz de "hamdolsun. böyle olacağı belliydi. gelip geçicek inancı var bende"demiş. hee hamdola heeee
-haaa..hazır yazıya başlamışkene.. efenim buradan sevgili mermeye, sevgili cerene, sevgili melikeye, sevgili seçile, sevgili beğenilerini dile getiren bütüüün camiaya kalbimiiin eeen derin yerinden gelen sevgilerimi sunar esenlikler dilerim.
-öğrenci evleri yönetimi! şu kaloriferleri yakın! küfürlerimi geliştirdim.. donuyorum ya yeter!
-yan taraftan gelen ses! bütün nefretim sana. artık kapınızı çalıp kibar bi şekilde susun demekten yoruldum ya! inşallah bu satırları okursun bi şekilde de bundan sonra hiiiiiiiiiiiiiiiç konuşup tv izlemezsiniz. çok büyük bi nefretim var duvardan gelen sese! odada tek başıma konuşacak değilim. öyle yüksek sesle müzik falan da dinlemem. yani sıfır gürültüyle yaşıyorum. çene bağlarınız kopsun dedim şimdi. evet dedim. oh
-rhcp - dosed
-"herşey yoluna girecek"
-duvara halı assam, otantik anadolu evlerinde olanlargibi.. sesi engeller mi diye düşündüm şimdi.
-bu arada 2 gündür ışığı açık unutup çıkıyorum odadan. akşam dışardan bakınca kim var lan odamda diye düşünür oldum.
-ütü yapsam süper olur.. yapayım birazdan bence.
-bi de rapor yazayım. bi de makale mi ne onu araştırıp özetleyeyim. bi de kitapları almaya başlayayım. defter falan. geçen yaz ultra özenerek tuttuğum organik kimya çalışma defterim kayıp.. hayatta ilk defa bu kadar süper bi defter tuttum ve o da kayıp.. bence muhteşem..
-bence artık ehliyet kursuna yazılayım. o davul derslerine de başlayayım. hayatımı düzene sokayım. ama noolur şu kaloriferler yansın önce.
-imge anne. dilda anne. biz aile olduk hello sanşayn. her akşam yemek yapıp yiyoruz. yapabilirsek ajansı izliyoruz hatta o sırada.
-ben foto işine de döneyim. birazını bastırayım da odaya ip gerip asayım. istanbuldaki gibin.
-cuma günü şu bio yu dinleyeyim.
-gençleer! ankamall da batman var hala.. imax de üstelik! ve inanın sırf aymaks yüzünden bu kadar helecanlı izledim bi filmi. aslında en tırtovski film bile aymaksta güzel olar bence.kalp gözü nü film yapıp koysalar hepimiz hayran çıkarız filmden.. öyle bi etki. imecın sevgili okur.
-ay ben daha staj raporu yazacaaam.. hatta daha onu hocaya soracam.. nası yapılcak diye.. ondan sonra rapora başlancak.. oyh. bi soğuk su içem bari.
-ben günbatımını izlemeyi çok özledim ya. 205. =/ gerçekten çok özledim hem de.. =(
-bugün mutfakta ayilecek yemeğimizi yerken hemen bitişiğimizdeki çamaşırhanede nası bi makina varsa yer titredi yarım saat.. öyle bi makina ki bence kendini zıplatıp zıplatıp duvarlara vuruyordu.. su kablolarını ısırıyordu.. üzüldüm garibana.
-acaba odanın içi soğuk diye mi sevemedim burayı.. hom sivit hom yazsam içinde durasım gelir mi.. bunu düşündüm şimdi.









0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;