27 Ekim 2008 Pazartesi
bazen bilinçaltınıza bile bile yenik düşüyorsunuz. o anda aklınıza gelen şeyi düşünmeden uyguluyorsunuz. iyi mi kötü mü diye düşünmeden. hatta bazen kötü olduğunu bile bile yapıyorsunuz ki o daha fena sanki. birşeyleri kontrol etmekten düşünmekten sıkılmışız gibi.
bu arada rakıyı özlemişiz be abi..
karma bloklarda yaşamak zor.. hem kolay hem zor.. bu kat kızlara ait. ama yandan erkek sesi geliyor yine. pek bi muğamazakar oldum galiba.
sonbaharı kaçıracaz ben hala süper foto turuma çıkamadım. gerçi rüzgar yokken beytepe şahane..
blogspot kapalı ben bunu yazarken.. youtube a ulaşır gibi yollardan geldim yazıyorum bu satırları. geçen film izlerden annem aradı. sayfam kapatılmış mahkeme kararıyla kızım ne yazdın diyor. bi an için düşündüm cidden ters bişiler yazdım mı ben diye.. yok abi blogspot olaraktan kapalıyız. ne ala memleket.
parfümler yıkanınca geçiyor neyse ki.
mp3list yolda.. hazır olun!
odamı bi haftadır(belki daha fazladır) toplayacağımı iddia ediyorum. hala hareket yok. sözde özne oldum ben. toplayacağım bi gün buraları umarım.
şimdilik böyle. olur da bi gün açılırsa bu sayfa okursunuz efenim.
beklemedeyiz. tamam.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;