23 Aralık 2008 Salı

buralara yaz günü kar yağıyor a canım...

Beytepe'den bildiriyorum. Size bi iyi bi kötü haberim var. 1)bu gece don var 2) içinde Emrah yok (ayrıntılı bilgi için litfen tıklamak suretiyle eylem yapınız http://dejenerator.tumblr.com/post/61618408/size-iki-k-t-haberim-var-1-bu-gece-don-bekleniyor-2 )
Yarım saat oldu kar başlayalı. dışardan sevinç çığlıkları yükseldi. dışarı baktım, arabanın üzerinde birikmeye çalışan karları toplayıp kartopu yapmaya çalışan 3 kız gördüm. izmirli olduklarına garanti verdim. zira arkadaşım camı açıp kızlara memleket nere diye haykırdı. izmirli olduklarını öğrendik. eğer ankarada mevsimin ilk karında dışarı fırlayıp eccük karda bile eğlenen neşelenen insan varsa izmirlidir o. izmirli olmasa bile o dakikadan sonra izmirli olmuştur. hayırlı olsun.
Karda kaymak mecburen, çanak kırmak mecburen, rezil olmak mecbureen,hep kar yüzünden..

Söz - Müzik Teoman albümünü dinlemeye başladım. şimdiden keyiflendim..

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;