21 Aralık 2008 Pazar

vat a vandırful vörld..

Hiç kanallı bi televizyona sahibim.
ya da şu an yayında olan bütün kanalları toplasam kocaman bi hiç eder. bilemedim.
Acun Alacalı artık baymadı mı.. 50 sentin ne kadar çok heyranı varmışş memleketimizde. ramiz ne ayak yaa.. "fifti sent bana büyük bi sorumluluk bıraktı artık tüm türkiyeyi ben eğlendirmek zorundayım. evet zor ama yapıcam" bu gece bütün gözyaşlarım sizlere gelsin sayın heyranlar.
Uzuuun zaman sonra mayhoşta yemek yedim. yemekler heala kötü/vasat..
R-drinqua diye bi kokteyl çıkmış.. ya da uzun zaman vardı ben yeni farkettim. neyse deneyin süper bi kokteylo. loo loo mahsuun (redroz)...
Bence bu kış beytepeye kar yağmasın. çok soğuk olabilir bişi demem ama buz tutmasın yerler. yoksa bu sene garanti, çanak paramparça olacak. .
Dün haftasonu ankamall e gitmek gibi bi hata yaptık. bu hatayı yapmakla kalmadık migrostan alışveriş de yaptık. kasada uzun güzel bi kuyruğun ucuna iliştik. ancak ve sancak çantamdan cüzdanımı bulamadım. o an önce kendimden sonra hayattan soğudum..sonra geçti.
Her banyodan sonra uyumak suretiyle saçlarımı su dalgası yapıyorum param cebimde kalıyor =P
Eğer beytepeye düşecek olursanız yanınıza almanız gerekenler. 1) Burcu Yağmur Kabaalioğlu 2) 2 yok. artık kampüste nerde hangi ağaç var onları bile biliyorum da o yüzden şeettim ben..
bazen çok feci şarkılar dilime takılıyor.. onları seslendirerek çevremdekilerin de ruh sağlığını bozuyor, bozmakla kalmıyor onların da söylemelerini sağlıyorum. bunu yaparak da büyük bi mutluluk duyuyorum.
kabak kellerinin senaristleri mi değişti nooldu bilmiyorum ama güzel olmuş. eferüm
yarına hiç dersim yok. yihurellaa...
efenim bugünkü yazıma şu satırlarla veda edicim ben veda ederken siz de şu şarkıyı dinleyebilerseez.iyi geceler cümleten
"Aslında bütün resim güzeldir, sadece hatırlaman gerek.." Mor ve more than this (çok feci oldu bu neyse=)
Kafada çalan parçalar: Snow Patrol -Run , Oasis - Live forever , Madcon - Beggin' ....

2 şahıs gencim güzelim diyor:

B. dedi ki...

aslında hic gulumseyecek bi modda degildim. ama gulumsedim okurken, acun olayına katılıyorum fazlasıyla onun 50 centi bu kadar turk evıne sokması yuzunden yakında donu dusuk 50 beden tisortlerı kafam kadar kolyelerı olan genclık uruyecek bisi degil yolda emolar bı yana bunlar bı yana bloklasma olacak biz iyice uzaylı kalıcaz yanlarında=)

beytepede herhangı bı agacın altına uzanıp yerler buz da olabilir benim icin farketmez, dunyayı dikizlemek isterdim valla.yanımda -yangında kurtarılacak ilk sey- "sen" ol yeter...

kelimelerine bereket...

Burcu Yağmur Kabaalioğlu dedi ki...

fifti sent şarkılarıyla büyüdük biz.. hiç unutmam anaokulumun ilk günü.. ayfonumda fifti sent çalıyor. ben türkçe den önce ingilizce konuşmaya başlamışım.. hey gidi hey..
beytepe cennettir.(yaz ve kış oluşan hava durumundaki dağılım genişliğinin uç değerlerini saymazsak) beytepe candır.. her zaman bekleriz efenim. şu sizin yolculuk planlarınıza ekleyin bence =)

 
;