19 Aralık 2008 Cuma

hani dünya güzeliydin, aynaya bak gördün mü..

ska ska ska... jamaican ska..bi dinleyin bence he
salı gecesi 4 saat uyudum sınav sebebiylen.. çarşamba gecesi de kütüphanede 3e kadar konakladıktan sonra 4 saat uyudum. bu sabah kalkıp acelesi olmayan iki raporu yetiştirmeye çalıştım sonra yine ders çalışmaya çalıştım. arada eldivenimin tekini kaybettim, raporu koyduğum fılaşbelleği odada unuttum. peki ya sınav? efenim bugün biyomkimyom sınavına girmeyip de mesela kuantum fiziği sınavına falan girseydim ya da fransız dili ve edebiyatında gramere falan girseydim çok daha başarılı bir kağıt verirdim sanırım. o derece yakan yıkan bi sınav yaşadım sağolayım..
eldivenin teki hala kayıp..
ays ays beybi.
bu aralar Keane'e takıldım.. "And if you have a minute why don't we go..Talk about it somewhere only we know?This could be the end of everything..So why don't we go..Somewhere only we know?"cici şarkı
yatıyorum kalkıyorum saçım su dalgası oluyor.. param cebimde kalıyor =P
o kadar çok uykum var ki ne yazsam o bile aklıma gelmiyor vallahü.
yazmıyorum arkadaşım.. uyuyorum artık.bu da can bea..
ha bu arada bu haftaki uykusuz da yiğit özgür ün köşesine bittim!Ali Sait Meydey ile tanıştığıma çok memnun oldum.. ne de olsa "Sen dizime yattın, ben seni tokatladım sonra sen büyüdün, ben senin dizine yattım, sen beni tokatladın, bu işler böyledir.."hala gülüyorum bakıp bakıp...
bu aralar ben çok güldüm ya.. geçen de gece internette uykumdan olurken süper bi blog buldum.. bütün insanlık uyurken gah gah güldüm odada.. çok eğlendim kendimce. maşallah diyim de ağlamıyalım.
gnocco ne demek? sürekli niyokko demekten yoruldum ve hala anlamını bilmiyorum.. bi de "var ama evde" den kurtulmam lazım. haha..
neyse gençler uykusuzluk kafası da bi başka oluyor.. bu gece 6 saat uyucam ama bütün işler bitince 2009a kadar uyandırmayin mimkinse.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;