15 Aralık 2008 Pazartesi

tutankavun

haberlerde bush a ayakkabı fırlatan ıraklı gazeteciyi izledik bugün parlayan güneşte. gülmekten bittim ya. ah denk geleydi keşke adam boşu boşuna hapis yatacak şimdi.. keşke denk gelseydi ya . hala gülüyorum haaala =)
internet bağımlısıymışım meğersem. bayram dönüşü pazartesi günü sınav olduğunu unuttuğumdan cumartesi geldim kampüsellaya. ancak ve sancak interneti kesmişler yurtlarda bayram boyunca. resmen ha geldi ha gelicek diye ömrümü harcadım bilgisayarın başında. ha internette yapacağım da çok mühim bişi yok öyle. ancak odada internet olmayınca bayaa bi garip oluyormuşum. akşam karanlığında nizamiyeye yürüyor sonra da geri yürüyormuşum. eğer mp3çalarım olmasaydı var ya dünyanın parasını versen yürümem o karanlık yolda. nasıl bi sıkıntı geldiyse artık.. bas gaza aşkığm bas gaza...
kantilatif genetik. evrimin bi şakası. (gah gah )
odaya bi dekodizayn yapmışım! üff yavrum hepsi senin mi oldu buralar resmen. bence bi görün adamım.
Ankaraya gelirken otobüste yanıma dünyanın en gezeze insanlarından biri oturdu. haaa heee hıı hii hooo yapmaktan sıkıldım artık o derece. gerçi vücut dili üzerine bisürü şey öğrendim iyi oldu o açıdan =)
bu haftaki Diskokralı gelmiş geçmiş en iyi programdı galiba! resmen odada haykıra haykıra güldüm. uyuyakalmasaydım reklamlarda hala gülüyor olabilirdim programa.
"90'larda fırtına estiren dizi? Ferhat ve Güzel."
bu arada kurbağa deneylerinin ve diğerlerinin perde arkası içün tıkla;
http://www.biyobilgi.hacettepe.edu.tr/~mali/Fotograflar/index/Pages/Laboratuvardan_G%C3%B6r%C3%BCnt%C3%BCler.html#2

helloo. may neym is şöon. ay em furom nii york. ay em tivinti yiirss old end ay lav partiiiiz.. ay lav enimaaals. ay lav yuu.. teşekkürler smile adsl.
http://www.youtube.com/watch?v=3mx5-pQ7D2k&feature=channel_page bunu da izle sevgili okur. (yutup kapalı şimdi, açılsın linki kontrol edecem)
tvdeki haber şu: Japonlar araştırdı, Kaynana kalbe zararlı!
daha gereksiz bi haber yapmalarını bekliyorum medyadan.
fötr şapka günü yapcaz. bence sizce katılın.
vücut dili hakkaten ilginç yahu. mesela birini özlediğinde farketmeden elini falan kaşırmışsın. ya da karşı taraftan üstün olduğunu hissettiğinde tek kaşını kaldırırmışsın.. anlamlarını öğrendikten sonra o davranışları yaptığını görünce garip oluyo=)
www.youtube.com/watch?v=7t6APC_SGUY hahaha=)
Lenny Kravitz - California kıpır kıpır mini kupır.. (gah gah 2)
biyokimya çalışacam kısmetse. ondan böyle garip bi yazı olmuş olabilir..
(keşke bugün sınava girmeden hemen önce "hadi yine iyisin .. iyisin iyisin" i söylemeseydik bea) haha=)

1 şahıs gencim güzelim diyor:

Yekta dedi ki...

en sonunda benim gibi birisini buldum :) Yazilarini tesadufen okudum ve hic fena degil :) istersen sen de yazilarima bakabilirsin

bunabak.blogspot.com

 
;