11 Aralık 2008 Perşembe

gelgit beyni



bi insan yattığında neden içinden "inadı bırak yanıma yanaşıver aağrtık.." şarkısı diline takılır?
gecenin 2buçuğunda yatağa girdiğinde, neden pazartesi gününe sınavı olduğunu hatırlar aniden?
hele hele bayramsonrasısınavları ndan ilkini çarşamba sanarken neden pazartesi günü sınavı olduğu uyumasın diye hatırlatılır ki zavallıcağa..
bugün biraz fizyo çalışayım dedim. summasyon, motor birim, treppe, aktin.. heeepsi birbirine girdi. saygıdeğer arkadaşlarımdan birinin slaytları yollaması rica olunur
haftaya çok feci yanacam. hissediyorum derinden şimdiden..
"neşeli kurabiye" yarın deniyorum. başarılı olursa ilk tatlu tarifimi yayınlayacam aha burdan efenim..
abi niye hatırladım ben sınavı ya..
neden şimdi ya!
yarın sabah erken kalkmaya kasarken hatırlasaydım ne kadar hoş olabilirmiş..
neden ben..
neden..
neden bu pazartesi.. bileydim şimdiden dönerdim ankaralara...alışmadan etmeden ders mi çalışılır yol dönüşü.. hof..
hof..
uyuma çabaları..
nağfile..
bu arada yemekteyiz zamazingosu cidden yasaklansın. sofra hazırlarken aklıma geliyor embesiller, kaşınıyorum sinirden. uyuma rtük! yok mu sınavın pazartesiye.. yol dönüşü hem de ha?.. yoksa uyu tabi ooh..
of ulan oof...

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;