25 Aralık 2008 Perşembe

cinnet geliyor, yakala badi!


aslında bu derece sinirliyken yazmam. anlamsız şeyler çıkar ortaya genelde. yatıştım sayılır biraz biraz. mevzu şu: herkes aynı şeyden şikayetçi. GÜRÜLTÜ!
250-300 kişinin yaşadığı bi bina, mimarinin süper salaklığı kullanılarak ortası boş bırakılmış. bu ortadaki mega boşluk sayesinde giriş kattaki bi fısıltı dedikodusunu 5.kattan naklen dinleme hatta izleme imkanına sahipsiniz. duvarlar ise ekstra ince. sesler daha iyi iletilsin diye sanırım. yarına iki sınavım var. hastayım ama ders çalışmaya çalışıyorum. kendimle konuşarak ya da yüksek sesle müzik dinleme gibi gürültüleri de gerçekleştirmiyorum. evrenin en sessiz odasındayım belki. o derece zararsız bi insanken bütün komşularımın bana yaptıkları reva mıdır?! duvar tıklaması gibi çocukça uygulamalara bile direndim. gittim efendi efendi kapısını çalıp yüzüne "rahatsızım sesinizden" dedim. günler geçtikçe her gece kapı çalma olayından tiksindim duvar metoduna geçtim. nafile.. ilk 15dk ses desibelinde bi azalma sonrası aynı hikaye. sinirimden ne yapacağımı şaşırdım artık bu akşam. kapıyı açıp avazım çıktığı kadar "sessiz olur musunuz!" diye bağırdım. o da işe yaramadı.. çok hoş bi gürültü dikkatimi dağıtıyor yine. yazarken bile.
mp3çalarımı bile almadan evrenin en sessiz yerine gitmek istedim bu gece ben.
hala sesler geliyor etraftan. illa cinnet mi lazım? illa kavga mı lazım?
sabır... sabır... sabır...
küfürlerden bisürü buketler yaptım bu gece. hepinizin kapısına bırakıcam sabaha kadar. sessiz bi şekilde bekleyin şimdi sevgili j blok.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;