27 Aralık 2008 Cumartesi

if yu vant mi tu sitey...

Başlık bulamadığımdan yine o an çalan parçayı yazdım. Red Hot'a selam olsun..
Kapımın önü sevgilisiyle telefonda tartışan, tartışırken ağlayan bayanlar için özel olarak tasarlanmış olup 7 gün 24 saat, siz telefonda tartışırken pencere manzarasıyla bi yandan gözünüzü hoş edecek bir mekandır. içerden sesli bi şekilde alay ederim, cevap veririm konuşmalarınıza. hiç utanmam. aha geliyo bi kırık kalp daha...
Teğet geçti bu sefer. deminki hatundu sanırım bilemedim.
Ortam buz olunca dilimize dolanan şarkılar da değişti şimdi. bi "bir yaz günü bi yaz günüü.. hiç bu kadaar üşüdün müü" den tut, "buralara yaz günü kar yağıyor canım ölene kadar seni bekleyemem" olsun.. ya da "şu dağlarda kar ol saydımolsaydım" gibi parçalarla havayı daha da soğutmayı bir borç biliriz.
Kışın tombik olmak gerek çucuklar. oturduğu yerden kilo veren insan ben, birçok insanın tersine kilo verirken göbeğimden başlıyor erime. dolayısıyla mide bağırsak falan süper üşüyor. dün 5 kat giysi sardım göbüşe, kuyruk yağı mı yesem napsam
Olm çok helecanlı oluyor sevgili kavgası dinlemek.. resmen eğleniyorum lan =)
Hayatında "bio" dinlememiş adam, eksiktir. bence bi cuma nedjima ya uğrayıp dinlemeli eğlenmelidir. (kamyonu dolduracaz hocam =P )



iki ucu..

Bu arada emin olamıyordum ama artık eminim. Efenim belki sizin başınıza da geliyordur bilmiyorum ama ne zaman akşam barda olsak ya da kendi aramızda bi iki bişi içsek ortam dumanlı muhabbetli müzikli olsa, 3 saatten fazla sürse.. eve gidip uyuduğumda rüyamda hala geceye devam ediyor oluyorum. nerde kaldıysak muhabbetler devam ediyor, şarkılar devam ediyor, bazen çok güzel bittiğini görüyorum gecenin bazen kabusa döndüğü oluyor.. ama değişmeyen sonuç şu: sabah uyandığımda "lan bu akşam mı olduydu yoksa rüyamda mı gördüm?!" sorusu..yanıtıysa anca akşama belli oluyor..
ööle anlatiim dedim. tek değişik ben miyim aceb

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;