31 Aralık 2008 Çarşamba

Yeni bi hayat gerisi bayat

bu aşk burada biter ve ben çekip giderim.
kapıda eşyalar gözlerimde yaşlar.
ağla gözlerum ağla ben de ağlayacağum, arkadaşlarım sizden nasul ayrılacağum.
yeni bir aşk yeni bir iş yine gülecek bi neden lazım..
gidiyorum buralardan tüm j blok sana gir....
evet daha fazla kasmadan şarkıları bırakıp müjdemi isterem. taşınıyorum efenim. bugün canım ciğerim has dost arkadaşlarım da yardıma gelecekler.. ve yeni odamıza geçiciz. ilk defa oda konusunda şanslımsı gibiyim. yeni blokta dert falan çıkmasa başıma bari. ama yok ya herşeey güüzel ooolacak..
yeni yılda yeni bi odada yaşamaya başlıcam. bütün eski defterleri bu odada bırakıp gidicem. yükselme dönemine giriciz hayırlısıynan.. o yüzden hepinize meri kıristmıs derken bi şarkıyla veda etmek istirim aybalam..

Yeni bir aşk
Yeni bir iş
Yine gülecek bir neden lazım
Yeni bir haber
Yeni bir kader
Bunlar için bana şans lazım
Yeni bir duruş
Yeni dokunuş
Tek tek keşfetmem lazım
Yeni bir hayat
Gerisi bayat
Kendime yeni bir ben lazım
Kendime yeni bir neden lazım
Dün beycafeden çay almak için kasadaydım, zar vardı. eleman görmez diye bunu da burda buldum dedim zarı uzattım. çay kısmına geçtim. eleman zarla gelmiş, 4'ten büyük at büyük bardakta çay vericem dedi. "benim pek şansım yoktur ama.." neyse atalım bakalım moduna geçip zarı bi attım..
tabi ki 1 geldi.
hakkaten bana biraz da şans lazım ni dersiniz ahali.
hepinize hoş bi yıl dilemiyorum. bazılarınız hariç hepinize mükemmel yıllar dilerim efenim.
mucukella

2 şahıs gencim güzelim diyor:

mermelekedi dedi ki...

sevgili burcu hanım,
paylaşıma sertab hanımın o şarkısını d atarsanız çooook memnun oliciiiim.
bu arada ben mükemmel bir yıl dilediklerin arasındayım değil mi yeeerum =o)

Burcu Yağmur Kabaalioğlu dedi ki...

tabi ki mükemmel yıl dilek kişileri arasındasın efenim. yazıdaki şarkı pcde yokmuş ama hangimiz ezbere bilmiyoruz ki allasen.. =P

 
;