10 Aralık 2008 Çarşamba

hepimiz buzağı, hepimiz kuzuyuz

Bir kurban bayramının daha sonuna yaklaştığımız şu mübarek günde niyet ettim yazı yazmağa..osman aga..
lastfm de red hot chili peppers arkadaşımızın radyosunu dinledim.. dinlerken birçok bilmediğim şarkıyı da dinlemek suretiyle beğendim. ve de limewire den virüslü bisürü parça indirdim.. (bir gün antivirüs yüklicem.. o zamana kadar maşallahlarla devam ediyoruz)
bayramdönüşüyakıcısınavlarına çalışmadım heala. fizyoloci raporunu da yazmadım. yan gelip yatıyorum sürekli.yani tam bi bayram havası yaşıyorum sayın seyirciler
önceki gün fotolarımı bastırmaya şimdi ismini vermek istemiyorum reklam olmasın efenim.. işte tükana gittim. eleman benim özene bezene kadrajını düzelttiğim fotoları, kağıda tam çıkmıyor oturmuyor diye biraz kırpıp basında dellendim.. mağazaya geri dönüp "Arhadaşım adamın ağsabını bozma bas len şunları!" diye rica etmek sureti ve nufüs cuzdanıyla 6 7 tanesini yeniden bastırttım.. bu sırada fotoları bilgisayardan bulmak için yamuk basılanları masaya serdi arkidiş.. neyse ben de kenarda bekliyorum usulca. diğer elemanlar geldi.. fotolara bakıp "abii şu güzelmiş.. abi bu daha iyi.. yok yok bu iyi.. neyle çekmiş bunu.. şu süper yaa" gibi cümleler kurarak beğenilerini dile getirdiler.. ben de köşemde "değerli" gülüşü yaparak olan biteni izledim. esasoğlan, "sahibi aha şurda" diyerek beni göstertti.. ben de "aha bu makinayla çektim üzerlerinde biraccık oynadım" felan dedim. neticesinde milletin fotolara bakıp güzel güzel efendi yorumlarda bulunması pek bi bahtiyar etti zat-ı alimi..
çilingir sofrası kuracaz birazdan.. ahanda bayram sofrası olacak evimüz..
bu sene yılbaşı mevzu yine beni strese sokuyor.. 5ocak ta başlıcak olan finalleri sevgili validem görmeze yatıp yılbaşında gel, yalnız geçirme orlarda diyor.. iki hafta sonra yeniden yolculuğu göze alamayan ben "nayır nolmaz kuzum" diyorum.. ankarada olası yılbaşı gecemi düşünüyorum.. düşününce kendime kızıyor, o da sıradan bi gece ne kasıyorsun len diyerekten kendime söylüyorum. bu sene bi planım yok zira kutlancak bişi yok.. geçen sene dediğim gibi "Artık oynamıyorum ben"
okeyto alberto. öpenzi suzuki.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;