2 Ocak 2009 Cuma

taşındık.. (camiyi dön bakkala sor)


yeni odamımızın manzarasıdır kendisi. hayırlı olsun bence de. ağaçla iyi anlaşacaz gibi şimdilik. odanın tek marjinal yanı, içinde Ays Bar yapmaya müsait oluşu. O kadar soğuk ki, dün gece buzdolabının kapağını açıp yattım ortalık biraz ısınsın diye. İmecın sevgili okur..
gerçi şu an ahıra bile yerleşsem sevincimden göbek atarım. j bloktan kurtuldum ya. oh yandanyandan...
çok acıktım, biyokimya çalışır gibi yapıyorum. marketten bişiler almak lazım odaya.ama artık market, siti, beycafe, bölüm, durak.. herşey çok uzak. yürü yürü bitmez bu karda kışta.
artık bahar gelmeli bence. 2009dan baharın gelmesini beklicem. başka dileğim yok.
yalan. bisürü dileğim var. ama evde (bölümdaşlara gelsin)
bay dı vey, ceren, melike, imge, aslı.. hepinize milyorlarca kez teşekkür ediyor binlerce kez sizi içtenlikle kucaklıyorum. 31 aralık günü kendinizi yılbaşı telaşesinden ayırıp taşınmama yardım ettiniz, dertler benim çile benim mutluluk sizin olsun. mervecim sen de niyet ettin ama gelemedin aynı süper dileklerim senin için de geçerli annuşkam.
yılbaşı gecesi garip dans eden sarı kazaklı insan, elbise giyer gibi yapmış ama giymemiş hatunlar, kırmızı kazaklı sadece amfiye oturan adam ve yandaşı kızılkafalı gri kazaklı eleman ha bi de süpersalak nedjima çalışanı... onca dumana, gürültüye, Bio'dan sonra çıkan çalamayan gruba rağmen eğlenmemi sağladınız. teşekkürü borç biliring.
bu arada kırmızı kazaklı arkidiş burayı okuyorsan eğer, sana ben çelme taktım. bi daha melikeye yan gözle bakıp rahatsız etme çelmelere falan takılma orrayt..
ya kimseyi arayıp ya da mesaj atıp mutlu yıllar demedim. siz demiş varsayın. benim dememle süper yıl yaşayacaksanız buyrun hayırlı olsun. mutlu yıllar.

bloğa playlist eklemeye çalışıyorum, beceremedim. siz benim için oasisten live forever dinleyiverin bi.
ben yalnızken haberleri izleyince anneanne moduna bağlıyorum. dün gece haberleri izlerken şırıl şırıl ağladım. 7 genç ölmüş doğalgazdan zehirlenip. Gazze haberlerine geçti, zırıl zırıl ağladım. içimde potansiyel bi gözyaşı var havaya suya ağlıcam yakında sanırım..kısmet tabi
imge aslı dilda..bu akşam kütüphanede ders çalışalım çucuklar. görüşenzi mucukella.

4 şahıs gencim güzelim diyor:

Dilda dedi ki...

Şu anda kütüphanede olup da bloğunu okumak suretiylen ders çalışmayan İmge ve Dilda Haanımlardan sevgiler efem. Darısı Aslı'nın başına =P

byk dedi ki...

eferüm sizeee
ders her zaman çalışılır, önemli olan yazılar tazeyken kaçırmamak, hemencecik okumak
orrayt =)

Yekta dedi ki...

ben bu blogu nasil izleyebilirim :)blogu izle gibi bisey yok sende de :)

byk dedi ki...

hallettim sanırım =)

 
;