25 Ocak 2009 Pazar

Hadise! Ananı da al git.

yetti artık. örovizyon olana kadar bu yalakalıkları izlemek zorunda mıyım kardeşim. ne diye her yerde çalıyorsunuz saçmasalak şarkıyı. sinir sistemim bozuldu be. pavlov'un köpeği gibi oldum. şarkıyı duyunca sinirim atıyor. yok efendim 3 tane kıyafet varmış yarışmada hangisini giysinmiş. yok efendim aslen türk kızıymış, bizdenmiş. ay çıplak gitsin banane yahu. kamuoyunun nabzını yokladım hafiften, gerçekten ilgilenmiyoruz yarışmayla. birinci sonuncu farketmiyor. olmasa da olur. katılmayalım. bizbize takılalım. yeter be.
kaderin cilvesi midir nedir annem çağırdı içerden, ibo şova hadise çıkmış elbisesine baksınmışım. yukarıya bakıp çüş dedim içimden. sustum sonra.
Evet Hadise. RTE hatrına noolur ananı da al, doğduğun topraklara geri dön. bizi bizimle bırak. örovizyonu falan hepsini götür.
dün melikanım ve seçilanımla süper bi akşam geçirdik. 3 şişe şarap içmişiz. kimse sarhoş olmadığından rezillik yaşanmadı. sadece seçil şarkı söyledi ara ara.
mazhar alanson'un kafası güzeldi dün akşam. diskokralındaki hali neydi öyle yahu. ha bi de bedük gözlüklerini sakın çıkarmasın. o minicik gözlerini gözlükle saklasın. çok ciddiyim.
İstenmeyen tüy = İ. Melih Gökçek.
("Gökçek gitçek, sifonu çek." bi diğer kampanya wcdeki hijyeni arttırma amaçlı)

abi bi üstteki satırdan bu satıra gelene kadar 10 dakika geçti. yanımda çekirdek var.kaptırmışım kendimi. anca kurtarabildim =S
hala travis konserine gitmediğim için pişmanım.
hala senebaşında kaybettiğim sdkartıma üzülüyorum.
hala kadıköy tarafına geçince, haydarpaşaya bakınca ister istemez terliyorum. (bu ağustosu bi türlü unutamıyor ben)

bugün üsküdardan beşiktaşa geçerken hiç rüzgar esmedi, ışık gözümü rahatsız etmedi, kalabalık olmadı. çok keyifli çok mükemmeldi. tabi bi ara birini birine benzetip canımı sıktım ama martıları izleyince geçti.
çünkü çok güzeel.. çok çok çok güzeel. yalnız dolaşmak!
yeap bebek.

http://brcygmr.deviantart.com/ gözat evlat;)

1 şahıs gencim güzelim diyor:

Adsız dedi ki...

hadise konusunda katılıyorumsana sanki başka derdimiz kalmadı.. ya sendemi foto çekiyorsun.. etrafımdaki herkesin neredeyse devirant ta bi bölümü var.. :))

 
;