12 Ocak 2009 Pazartesi

ola


nefis bi odadayım. nefis derken dilimi ısırıyorum. nazar değmesin diye. nefis yapan ne mi? efenim ufo tarzı bi ısıtıcı, 2 tane loş lamba, sesi kısık tv, tertemiz masa(üzerinde sadece çerçeve, mum, kalemlik ve ders notlarım var)ve sessiz..çok sessiz bi komşu. maşallah bence de. böyle içim mutluluk doluyor genetik çalışırken. j bloğun ordan her geçişimde kanım çekiliyor hala ama burası. burası.. eski 205teymişim gibi mutlu oluyorum sanki. teşekkürler türkiye.
şu yemekteyiz yarışması daha ne kadar sürecek. "kendini pokemon zanneden çocuk 5.kattan atladı" tarzında bi haber mi olayım illa. "yemekteyiz izlemekten/denk gelmekten fenalık geçiren genç kız, gözlerini çıkarıp yedi" gibisinden vahşet mi istiyonuz kuzum.
aha kadının biri çıktı şimdi. saçlar peruk gibin. makyaj bildiğin turuncu. açıklama şu: "kimse benim adanalı olduğuma inanmıyor sarışınım diye. böyle zaaaaarif (eevet a'yı uzataraktan) bi bayan neden adanalı olmasın" dedi. seninki de güzel kafa.
bu soğuk kış gününde içinizi ısıtacak bi haberim var: havalar 8 derece ısınacakmış. artık bi ısınsın mimkinse.
efenim sayfada değişik düzenlemelere gittik. hiçbi masraftan kaçınmadık, müzik dinleyin diye playlist ekledik. yine parası neyse çekinmedik gittik bu blogu izleyebilin diye zamazingo eklettik. sırf sizler daha rahat bi ortamda bu garip sayfaya zaman harcayın diye.
Kaybettiğiniz zamanınızdan müessesemiz sorumlu değildir.
of lan müessese ne biçim kelime. onu yazana kadar cümlenin devamını unuttum. zorunlu değildir yazıyordum. höf.
dün bütün gün odadaydım. ders çalışmaya niyetliydim. nitekim çalıştım işte günboyu.akşam imgelemler yemeğe çağırdılar. bi gittim. saçlar fönlü gibiymiş. işte neymiş bu süsüm. dedim şaşırmayın. bütün gün odada dersle meşgul olursam saçlarım kendiliğinden düzleşiyor, uçları bukleleşiyor, dışarı çıkacağım için aklıma en güzel kıyafet kombinasyonları geliyor. hepsi istemdışı. bana farkettirmeden gerçekleşiyor. bugün de bütün gün odadaydım. ders çalıştım. efenim saçlarım daha da düzleşti =P
bekle bizi Eymir!
abi Eric Johnson şifa gibi geldi ruhuma ya. bi sakinlik..bi huzur.. lastfmde de iyi dinledim.
http://www.lastfm.com.tr/listen/artist/Eric%2BJohnson/similarartists
dinle dinle çekinme.
bu arada dün gece haberlerde malum israil haberlerini izledim. içim burkuldu. ne diye ders çalışıyorum ki diye düşündüm.
Herşey geçer, hayat kalır.
Allah ordakilere yardım etsin.
görüşürüz lidıl sanşaynlar. kloroplastın mitokondrinin kalıtımı nasılmış onu öğrencekmişim ben. tamam
(biterken: Richie Kotzen - you can't save me çalıyordu)güzel şarkıymış hehe

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;