3 Ocak 2009 Cumartesi

let it sınov

Herkez ömrü hayatında en az bir kere yüzünün yarısını dov la diğer yarısını başka bi sabunla yıkayıp fark görmeyi beklemelidir. yapmayanlar eksik kalmıştır bi an önce yapmalılardır. tvde kibariye şarkı söylüyor, camı açıp soğuktan ölesim geldi. Nasıl da coşkuyla darbuka çalıyor. kendisine şu linki yollicim zira ben ne işe yarıyorum lan diye kendine soranların adresi: http://www.wimp.com/insanesong/
Bence bazen ayık kalıp sarhoşları izlemek eğlenmek gerek. (yine çok eğlendim nalet olsun adamım!)
T-box El Kalbino diye bi icat çıkarmış. resmen aha size elleriniz ısınsın diye sevgili yaptık. gerisine karışmıyoruz gibi bi tavır sergilemişler. o da hoş.
Hala kar yağıyor. hiç bi zaman tshirtle dışarda gezemicekmişim gibi geliyor..
fesybukta ne kadar arkadaşım varsa hepsi yılbaşı albümü hazırlamış. benden bi albüm gelmicek büyük ihtimalle. o gün oda taşıdığımız için yüzüm yamuk yumuk bütün fotolarda.
Allaam Nurgül Yeşilay şarkı söylüyor. şarkı da değil.. beele garip bişiler yapıyor.. tööbe töbe..
bu arada "yeniyıla giremeyen adam" skeçlerine çok gülüyorum ben hala yahu. "seneye görüşürüz" zamazingosu yasaklansın yapanlar asılsın falan ama o skeçler devam etmeli bence. haha
efenim yumuşak oluşu sebebiyle 3 yıldır kullandığım polar polyester karışımı (ne cins olduğunu bilmediğim ama yün değil ona eminim) bi battaniyem var. kendisini valize koymak için katlarken o kadar çok elektrik çarptı ki resmen bütün parmaklarım uyuştu. hissetmedim bi süre hiçbirşey.. deri eldivenlerimi giydim katlamaya devam ettim, yine de hissettim mevcut statik elektiriği. olur da bi gün küresel ısınma tamamen gerçekleşirse benzin döküp yakacam kendisini. battaniyenin bi ucuna bakır tel geçirip, diğer ucunu camdan dışarı uzatıp toprağa mı koysam naapsam.
finallere iki gün kaldı. artık tam gaz ders çalışmak gerek.
bari havalar ısınaydı eccük he
1 aydır alarmım Beatles'dan Good morning. horoz sesiyle başlayan parça gayet uyandırıcı bi tarzda devam ediyor. bunca ay sonra anladım ki sevdiğim parçaları alarm yapmamalıyım. Travis'ten nefret etmek istemem zira. Coldplay ve Red Hot la da aramız iyi. bahsettiğim parçayı harcadım resmen. bi yerde duyarsam kapattırmaya çalışırsam garipsemeyin. sevdiğiniz şarkılardan soğumak istemiyorsanız alın bundan soğuyun. soğuması bedave.
bugün çok sıkıldım. hello sanşayn ı benden başka kullanan var mıdır diye gugıla olduğu gibi yazdım. =) yokmuş kimse bi ben varmışım. neden hello sanşayn derseniz hemen sallama cevap veriyorum efenim hatta kalın.
öhm.. şimdi sanşayn nedir günışığıdır.. günışığı nedir. hayatın anlamıdır. bak sabah oldu dertler geçti üzülme artık anlamına gelir. yarı türkçe yarı ingilizce olmasının sebebi ise (hemmen düşünüyorum 1 sn) efenim 1 kelime 1 kelimedir. hello demeyi bilmek bile hayata karşı pozitif olduğumuzu niyetimizin iyi olduğunu gösterir. hello sanşayn okuyunuz.. okutunuz.. (bence yapalım yani güzel olur hani)
az önce "Atatürk öldü biliyo musun" diye ağlayan küçük kızın videosunu izledim. canımsın dedim. dün akşam da minicik bi veletin I will always love you performansını izledim. ohannes...(http://www.facebook.com/home.php#/video/video.php?v=1028653647952&ref=nf)
yatmadan önce yeni bi dua: İsrail dur artık...

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;