24 Ocak 2009 Cumartesi

hello furom konşu

efenim şu anda melilik seçil ben cerenanımın evinde oturmuş beyaz şovu izler gibi yapıyoruz. deliler gibi uykumuz var. ama önemli değilmiş gibin oturmaya devam ediyoruz. iyi ki gelmişler sayelerinde evden çıktım. hoş oldu. onları gezdirirken kendim de gezmiş oldum. şimdi cerenanımın evinde misafir kaldığımdan kelli melikanımın bilgisayarından yazıyorum. tuşlardan garip sesler geliyor. huleyhayı hatırladım.
dün minibüsteyken o "anlamazdın"ın remiksine maruz kaldım. hazırlıklı olun her yerden karşımızda çıkacak.
minibüste garip bişiler daha oldu. zira onlardan biri, kırmızı ışıkta bekliyoruz. hava feci sıcak (evet dün oluyor bunlar) zıt yönde kaza olmuş ama büyük bi durum yok. minibüste şarkı bile çalmazken o derece sessiz bi şekilde beklerken en önde oturan abi,karşıda kaza olmuş. beyaz araba solu gitmiş. arkadakinin aynası kırılmış. kimse ölmemiş. kaza olmuş." diye konuştu. amca amacın ne dedim içimden. hala merak eylerim.
3gündür istanbul feci sıcak. ya da biz ankaradayken bildiğin donmuşuz. sıfırın üzerinde her santigrat bize cennet geliyor. bilemedim. çözemedim.
Hadise şarkı söylüyor. hadi deli oğlan diyor. seçil eşlik ediyor.
zaten seçil bu aralar pek bi şarkı söylüyor. cins cins tavukların adına melodi falan yapıyor. en son "yavrukuş" kelimesini hatırlamak için "minik yavrucuk" dedi. saygı duyuyor seviyoruz onu.
bu akşam şunu anladım. birşeyleri şarj etmeye sinir oluyor ben. zira fotoğraf makinasının pilleri aylardır boş. doldurmaya sinir oluyorum. telefonumun şarj aletini bi kez bile taşımadım yanıma. nolcak biterse bitsin ukelalığı var üzerimde. muhtaç kalacam biliyorum. neyse.
bu kızlar iyi ki gelmiş yahu. iyi oldu ben.
ya bugün finallerin açıklandığı aklıma geldi. canım sıkıldı hatırladığım için. ha kaldığım bi ders yok da, "geçmekten beter olmak" olmuşum. düşük-ortalama notlarla geçtiğim için salak gibi oldum. evet ikinci dönem çalışıcam çok .hıhı. tabi. evet.
o zaman ben yatayım, uyuyayım. si yu leytır

1 şahıs gencim güzelim diyor:

Adsız dedi ki...

Sormadan bişeyler anlatanlara vayılırım o an suratına karşı sordukmu demekten başka bişey gelmez içimden :)) (bu yorumuda sen sormadan yazıyorum ama neyse)... bide emin ol ankara soğuk olduğu için istnbul sana sıcak gelio.. ben eskişehirden hataya geldim ve nerdeyse kısa kol gezecem ::)))

 
;