25 Ocak 2009 Pazar

vay bee

uzun zamandır bakmadığım bi sayfaya baktım. işte eskiden oraya yazıyordum arada bi. en son yazımı geçen sene bugün yazmışım. (belki sonradan yazıp silmiş de olabilirm bilmiyorum)
bi garip oldum =) notlarım düşük gelmiş ortalamamı 0.10 yükseltmeme üzülmüşüm. bu sene 0.05 düşürdüm. kızgınmışım yazarken. bunalım halleri mevcut satırlarda. aradan tam 1 sene geçmiş. neler neler değişti o 1 senede.odam değişti. sonra bi kez daha taşındım. çok sıcak bi ağustos geçti. yeni favori şarkılarım oldu. saçlarım değişti. ha denize hiç girmedim mesela. giremedim kısmet olmadı. yeni fotolar çektim. güzel fotolar. arkadaşlarımla daha bi vakit geçirdim. hüti bitti herşeyden önce. notlarımız yükselmedi ama olsun. takılmıyorum ona şimdilik. gelecek kaygısı başladı. işsiz kalacam korkusu baş gösterdi.
(radiohead - bullet proof.. i wish i was)
geçen seneki yazıyı okudum bi kez daha.
"Ama acı bir biçimde farkına varıyorum ki hayatım ertelemekle geçiyor. Her şey ilerde yapılacak. Ne kadar trajikomik. Oysa bir zamanlar, daha odamın duvarları bu renk olmadan, pencerenin dışında hiç 2.kata ulaşan ağaçlar yokken bir kenara yazdığım, söylediğim bi laf vardı…
“Hayat, sadece bugün…”
Bugünlerim tabir-i caizse, heveslerimin kursağımda kalmasıyla geçiyor… "
demişim yazının finalinde.
sanırım o günleri atlattım. "Hayat, sadece bugün" kısmı "görüp göreceğin cennet bu" ile birleşti.daha bi keyif almaya çalıştım geçen günlerden. özellikle en son beytepede yağmur yağarken mükemmel bi yere oturup müzik dinledim. süper oldu.
bi senenin dökümünü yapmaya çalışıyorum. zor. ilk 6ay ile son 6ay arasında o kadar çok fark var ki=) güzeldi diyesim geliyor. diyemem. kimi zaman öyle oldu sadece. kırılma noktasına kadar.. ha sonra yine su yüzeyine çıktık. öyle ya da böyle "yaşamaya mecbursun" olduk. (Radiohead - Black star)

o yazıya yorum yazdım şimdi:
burcu kabaalioğlu(Busy)wrote:
1 sene. bugün tam 1 sene geçti bu yazının üzerinden. ve ben sadece gülümsüyorum. eskiden olsa "acı gülümsemem" derdim. belki aynı gülümseme suratımdaki. ama acı kısmını anmak istemiyorum bundan sonra.
hayat sadece bugün.
365 gün geçti o günün üzerinden. vay bee... dönüp baktığımda acısından tatlısına birçok şey sığdı o günlere.
aslında diyecek bisürü şey var da. tek diyebileceğim :
"vay beee.......
1 minute ago
(Radiohead - high and dry)
http://burcuyagmur.spaces.live.com/blog/cns!90884B3B1F12CC85!2584.entry

Radiohead gecesi yapıyorum. mis.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;