5 Ocak 2009 Pazartesi

Ulusa (kızılaya bahçeliye) sesleniş


evet ders çalışacağım için yapacağım iğrenç espriyi başlıkta yapayım, birden bire donsun ölsün istedim herkes.yeap. aynen öyle. aym nat sori, dont vöri.
Kafam pek dağınık uzun zamandır. belki de hep öyleydi. onu bile hatırlamıyorum. neyse efenim birçok kişiyi aramam gerekirken o an aklıma başka bişi geliyor unutuyorum aramıyorum. sonra da bi bakıyorum aylar yıllar geçmiş bu saatten sonra aranmaz diyorum utanıyorum. şimdi biyokimya çalışmadan evvel günah çıkarmalı ulusa seslenişimi yapmalıyım evet.
- Ece, başın sağolsun (arıyamadım o gün. arasam da ne diyeceğimi bilemedim)Allah sabır versin.
- Seçil, istanbula gitmiş gibi oldum görüşemedik seninle uzun zamandır özledim kampüse gel arada bi
- Özge, biliyorum eşeğim aramadım pek.ama unutmadım valla. aklımdasın bitanesi. geçen metroda bi kız gördüm. sen sandım. bayaa bi baktım kıza böyle senmişsin gibi. bisürü özledim seni de.
- İmge'nin kardeşi Özge, doğumgününü kutlayamadım zira o aralar hakkaten koşturuyordum. (şimdi neye koşturduğumu da hatırlamıyorum=S )İyi ki doğdun gamzelifıstık. nice nice yaşlar diliyor ben.
- Baba, yılbaşı akşamı arayamadım.zira telefon süper çekmiyordu ve ortam çok gürültülüydü. annemle konuştuk bikaç kez ama seninle konuşamadım. hala konuşamadım gerçi. bi ara muhabbet edelim delüganlı. affet beni. arayamadım (hoff =(
- 331 nolu oda, sana söyleyeceğim bi dolu şey var da konuşmıcam. burası pek müsait değil o cümlelere.
- Serkan, sana da çok ayıp oluyor farkındayım. Şu finalleri bi atlatayım süper düzenli olcam. cuma ya da cumartesi bi çılgınlık yapıp gelebilirim. (sen burayı okumazsın ama olsun)
- Esra, Cansu, Özlem.. hatta şuna bütün lise arkadaşlarım diyeyim.. hepiniz aklımdasınız, olur da istanbulda bi buluşma ayarlanırsa bu sefer gelecem ulan! Esra sen de iyisindir umarım. en son güzel kalmıştın =P
- Necibella, seni de aramadım. ayıp ettim. büyüksün affet. Telefonum açık evritaym.
- Feysbuk arkadaşlarım, Arkadaşlar çooooooooook büyük bi kısmınızın (hatta sanırım hepinizin) doğumgününü kutlamadım, mesaj yazmadım. nasıl başladı bilmiyorum ama "ya bilmemneye de mesaj yazmamıştım, şimdi mesaj yazdığımı görürse kendisine yazmadım diye darılır" mantığına girmiştim. kimse darılmasın diye mesaj yazmaz olduydum. bundan sonra doğumgünü olan herkesin vol una bi "doğumgünün kutlu olsun =)" yazıcam. peşin peşin söyliim. olur da yazmazsam bunu yazdım varsayın nolür.

gerisi de bana kalsın.

"bugün.. sözlükler kusuyorum, cümleler kuramazken dün." (kreş'ten dinlemeniz tavsiye edilir.)
Vee.. biyokimyayla sıcak saatler başlar! uu beybi beybi..
NOT: Sayfa düzenlemesini bozdum, düzeltemedim. Eski arkaplanı ben de özledim. Bu şablonla idare ediciz artık, eskisi kendi kendine düzelene kadar. tabii, kısmet.. ben de öyle dedim.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;