16 Ocak 2009 Cuma

ve sonrası

yüzde 99.9 ihtimalle işsiz kalacağımı anladıktan sonra ne mi yaptım?
kızılaya davul çalışmaya gittim. evet.
şimdi mi? dünyayı kurtarmak için yapmam gereken 3 şey var: valiz hazırlamak, mp3çaları adam etmek, bulaşık yıkamak.
yarın yapacağımız gezinin adı her ne kadar "kar ve mangal partisi" olsa da. umarım ne kar ne de yağmur olur. güneşli bi havada binlerce sucuk yemek dileğiynen.
sucuk kısmını yazarken bile acıktım yalnız. o da güzel. saygı duyuyorum kendime.

mp3çaların bozulur. binlerce yeni pil denersin tepki vermez. duvardan duvara metoduna geçersin tınlamaz.dinlenmeye bırakırsın işlemez. ta ki yeni mp3çalar alıp paketini yırtana kadar. yenisinin kutusundan çıkan pili eskiye takarsın. ve son konuşmanı yapmaya hazırlarsın kendini."seninle iyi kötü günlerimiz oldu, bisürü şey paylaştık.. kah güldük kah.." derken mavi ekranının ışığı yanar. hayata döner o. çocuğu! işte o an hangi mp3çaları hangi duvara atacağını düşünürsün. yenisine verdiğin paraya mı yanasın, kime satsam diye mi düşünesin bilemezsin. umut sarıkaya'nın mutsuzluk köşesine malzeme olsun diye. diye nicesine sarıldım.

bence de süper foto.

2 şahıs gencim güzelim diyor:

Yekta dedi ki...

foto super de bu last goodbye i benden almissin gibime geldi :)

Burcu Yağmur Kabaalioğlu dedi ki...

sene Ocak.2002
vanilla sky'ı izlememle kendisiyle tanıştık kaynaştık. senlen alakası olmadı pek =)

 
;