20 Ocak 2009 Salı

hava soğuk yağmurlu

finalleri sağ salim atlattıktan sonra Eymir'e gittik. çılgınca tavuk sucuk köfte yiyeceğimizi sanarken avcumuzu yaladık bi güzel. buz tutmuş göl üzerinde yürüdük. azar işittik.(çok inceydi zira buz tabakasi) falan fişmekan derken evimize geeldiiik..
efenim istanbula geldim pazar sabah. ilk defa evden çıktım bugün. o da 2 adım ötedeki bankaya yürümek sebebiylen oldu. evimde yan gelip yatıyorum misler gibi.
doğalgaza bi zam gelmiş haberim yokmuş resmen. beytepede kalorifer kendine yanıyo 24 saat, onun dışında o elektrikli ısıtıcı çalışıyor uyanık olduğum her dakika. gayet tshirtle oturuleybıl bi ortam yaratıyorum kendime oralarda. anam buraya bi geldim. annem süper idareli kullanmasına rağmen 200 milyor fatura gelmiş. yuh dedim. ki bu da iyi haliymiş. başkalarına 300 500 gidiyormuş. nasıl bi zamdır bu yarebbi
mevsim soğuk anladık da bu kedilere nooluyo.. henüz mart olmadı ama mahallenin bütün kedilerinde şahin k. potansiyeli var. ayıp lan.
seçılanım ve melikanım geliyorlar bu gece istanbula. güzel güzel geziciim gezdiriciim onları. hehe
abiiiiiiii... asıl haberi vermeyi unuttum. ben dün MANTI yaptım! hemi de hamurunu falan yoğurdum, oklavayla açtım falan. o derece mantı yaptım. Bu yemekteyiz zamazingosu yüzünden oldu galiba bilmiyorum. orda bıyıklı bi amca bilmemne çorbası için hamur yoğurdu ince ince açtı böyle. bi de çoğu kadın yapamaz bunu dedi. dedim senin ağzını burnunu gırarın hoşt. nası yapamazmışım diyerekten bir mantı yapmışım var ya.. üff.. bi de çiğköfte yaparsam tamamdır bu iş.

3 şahıs gencim güzelim diyor:

Adsız dedi ki...

Merak ediyorum bütün gün yanan kalorifere ne kadr fatura geldiğini ?? Bu arada 20 yaşında bir öğrenciden mantı yaptığını duymak güzel :)) eğer öğrenci evinde oturuyorsan ve ev arkadaşların varsa yaşadılar :)

Burcu Yağmur Kabaalioğlu dedi ki...

yurtta tek başıma yaşıyorum. kendin pişir kendin ye benimkisi =)

Adsız dedi ki...

hımm anladım.. ya belki banane dicen ama ben eskte okuom ve gaza 300 ödedk bu ay senin 200 şaşırman biraz garibime gitti açıkçası :) yurta hiç tek kalma şansım olmadı . ben devlet yurdunda kaldm 6 kişiydik :(

 
;