7 Ocak 2009 Çarşamba

saç a nays dey

(Artık başlık bulmak gittikçe zorlaşıyor günümüzde. aldırış etme deli gönül)
Arkadaşlar! hepiniz yorum yazmak istediğinizi net bi şekilde söylüyorsunuz yüzüme. ancak bakarım sayfaya yoktur yorum hiç. ayıptır be ya. 2 satır yazman için gmail hesabın yeterli arkidiş. utanma bak ben yazıyorum buraya aylardır, hala bişi olmadı..
Lehninger'i çevirenlere yakın arkadaş olmak, onların dünyalarını tanımak istiyor ben.
(jeff buckley- last goodbye. çalıyor bunları yazarken)
6.ocak.2009 değişik bi gün oldu. gerek biyokimya sınavı olsun. gerek biyokimya sınavı sonrası kafası olsun. takdir ettim ben bugünü.
Eskiden finallere girerken bi heyecan olurdu. bi ölürdük biterdik. kaldık lan kesin diye çöküntü morallerle girerdik. bugün resmen geyik yaptım sınavda yahu. sankim sıradan vizeymiş kafasıyla giriyorum hepsine. Artık yaşlandık mıı.. alıştık mıı.. yok finallerin de eski tadı tuzu kalmadı şimdi.
Cuma günkü planımız iptal oldu bu arada. iptal olmasının sebebi sizi 1 hafta öncesinden bi yere davet etmiş olmam. eğer bu daveti cuma günü yapsaydım gayet ballıkaymak şekilde eğlenecektik bi güzel. bundan sonra son dakikaların adamı oldum. haberiniz olsun.

Bu aradaaa internetteki "ben de küçüktüm" fotosu beklediğimin üzerinde eleştri aldı. Eleştriler hiç değişmediğim yönünde. efenim işin biraz daha derinine indim ve henüz 1 haftalık dünyalı olduğum fotoları buldum. bakın bakalım değişmiş miyim değişmemiş miyim..(4 kilo doğan bebek, saçlar fora)
valla bence de değişmemişim.
Dedim ya değişikliği sevmem :P
Ders çalışırken değişen şarkılar;
- ah bir enzim olsam...
- utkuu.. karnı doydu.. bütün istediği buydu.. sodyum sodyum..
- Yazdan kalma bi EGO’dan.
Ya da yağmurlu bi akşamdan
“Benim de sahneler aklımda”
-Hadi ordan lan dallama
Artık bizleri kandırma....
Haykırdı İsmail YeKa
Etti duayı usulca,
geliyor belan yavaştan..

2 şahıs gencim güzelim diyor:

Aslı dedi ki...

ilkini benimle yaşa o zaman bebelakk!!!ilk sorumu soruyoruum:
seni sınavlarda fazla laylaylomcu ve dalgacı gördüüm.sırrını benimle paylaşmak ister misin??hııı?

Burcu Yağmur Kabaalioğlu dedi ki...

valla bu soruya verilecek binlerce cevabım var. işte onlardan birkaçı:
-Asıl olan öteki taraftaki sınav.
- Tecavüz kaçınılmazsa..
-Sınav dediğin ne ki, önemli olan sağlık.
şimdilik bu cevapları sunarken, sıradaki parça ösym'ye gelsin.
*Grup Deli- Ösym g.tümü ye

 
;