27 Nisan 2009 Pazartesi

alıntı

mevsimin gizil yanı...

artık güneş uyandırıyor beni.
pastoral bir şiirin resmi gibiyim.
pencereyi açıyorum. ne güzel...
dışarısı içerden daha sıcak,
dışarısı içimden daha sıcak...
yazmam gereken binlerce cümle,
okumam gereken yüzlerce kitap var.
içimde bir sürü kadın,
ama hepsinin ortak çocukluğu var.
o kadınlar sade kahve içerken,
o çocuk iki büsküvi arasına çikolata sürüp yiyor.
kalabalık gibiyiz...
bir şarkı fısıldanıyor kulağıma
"ben bal arısı gibiydim senden önce
bak pervanelere döndüm seni görünce..."
pervanelere gidiyor aklım,
orada kalıyor.
öylece...
(çok sevdim bu yazıyı ben. tekrar tekrar okuyorum. zaten O'nun yazılarını okumayı gayet seviyorum, ama bu yazı bi başka şimdi benim için. ha farklı yapan ne onu da bilmiyorum. elle tutulur kelimelerim yok. Eline sağlık Büşra'm =)

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;