14 Nisan 2009 Salı

morhobo

bo okşom çok sokoldom. boylo konoştom. oğlondom. tovsoyo odorom.
sesli okuyunca daha da komik oluyo, eğer olur da bi gün sıkılırsanız yapın bence.
bi tencere pilav yaptım. acıkmışım sanırım hepsini yedim. of öyle bi şiştim ki kelimeler yetmez.
2 gündür bölüme sadece önünde oturmak için gidiyorum. ha sonra sitinin çimenlerine geçip pis 7li oynuyoruz. oldukça bronzlaştım. dengesiz oturmuşum yüzümün sol tarafı daha kırmızı. artık allık falan idare ediyoringen.
Ya akşam yine milli piyango hayalleri kurdum. ancak anneme işin piyango kısmını anlatmayarak "bil bakalım ben ne istiyorum"a getirdim. önce çanta falan dedi. yok dedim istemeye utanıyorum anne onlar hiç kalıyor dedim. fotoğraf makinası mı dedi. yok be annem dedim. o bile değildi. bu sefer meraklandı. elektrodavul dedim. bi anlamadı önce. iyi misin kızım dedi. iyiyim ama fotoğraflara baktıkça bana bi hal geliyor anne dedim. tamam burcu iyi günler sana dedi. kapandı telefon.
yüzümde bebeksi bi pembelik. allık efekti.
olm dün gece o kadar çok rüya gördüm kü.. of.. resmen kafam yorulmuştu uyandığımda. sonra hatırladıkça yazdım saydım. 9 tane. bildiğin 9 farklı senaryo görmüşüm. çok komik ya. gittim bi kızı ağlattım kötü sözler söyledim, nihat doğan misali allah hepinizin belasını versiğn dedim. içimin yağları eridi. sonra (astral) seyahat ettim. uçağa bindik, yanda bülent ersoy vardı. garip garip baktı bana. heee dedim ben de. melikaynan süper yemekler yedik yukarda. cem geçen hafta derste yaptığı sunumu tekrar yaptı, sunumun sonunda hocaya "haftaya yine sunabilir miyim hocam, tam olmadı bu" dedi.. ahaha. oda taşıdım bi ara. öyle değişik değişik rüyalar gördüm ya. =)
sayın hayrettin karaoğuz. bence senle benim bisürü ortak noktamız var. evet. ikimizde de aynı antika güneş gözlükleri var mesela. aklıma tek bu örnek geldi ama olsun. bence birbirimiz için yaratılmışız evet. ahanda ilan-ı istek-i tanışmak!
gideyim ders çalışayım değişiklik olsun. iki haftadır doğru düzgün derslere girmedim zaten. saat 10 oldu anca başlayayım. yakında vizeler başlar of..
sezyum'un eski yazılarının kapanış cümlesini yad edelim.
hepinizi içerde seviyorum.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;