15 Nisan 2009 Çarşamba

pis list

marvin gaye - what's going on
radyoodtü dinliyorum efenim. Red Romance - Hesitate, istek parça yaptım. çalmazlar asla biliyorum olsun. ya bilen varsa valla yollasın. tam 1 yıldır o şarkıyı arıyorum ben. yazık günah lan. bu da can.
aslında Radio oxigen dinlemek vardı ama pc bi garip. açmıyor onu.
aa.. Norah Jones - What am i to you?.. tamam oxigen fm biraz daha beklesin. burada "su çok güzel gelsene" durumu mevcut.
odayı toplamaya üşeniyorum
banyo yapmaya üşeniyorum
solunum sistemi ile boşaltım sistemini şöyle bi okumaya üşeniyorum
gelmediğim derslerin fotokopilerini çektirmeye üşeniyorum
şu dışarda açan coşan cağnım çiçeklerin ağaçların bulutun havanın suyun fotoğrafını çekmeye üşeniyorum
bi çılgınlık yapıp Eskişehir'e Konya'ya Bartın'a Kaş'a gitmeye üşeniyorum
stüdyoya gitmeye üşeniyorum
önceki haftanın raporlarını yazmaya hala üşeniyorum
geçen ayki kiranın dekontunu teslim etmeye üşeniyorum
yemek yapmaya üşeniyorum
(OHAAA..Jeff Buckley - Last Goodbye çalıyor. şimdi "su şahane süper fıstık" durumu mevcut)
çok sevindirik oldum. acıyan parmakuçlarımı unuttum. birazcık sesini açtım. gökyüzü masmavi, pasparlak. sarı çiçekler ışıl ışıl. çimenler muhteşem. insanlar süper. hepsi bana gülümsüyor,kendi aralarında eğlenmiyorlar bu sefer. oleey. annemle telefonda konuşuyorum. gülüyoruz bisürü. sonra bölüme varıyorum. ohaa herkesler bölümün önünde oturmuş güneşin keyfini çıkarıyor. bir gırgır bi şamata. üff.hep beraber güneşin altında oturuyoruz. dersi de ekiyoruz. kimse gitmiyor. hava sıcaklığı hep böyle kalmalı. şarkı bitiyor.. şarkı bitiyor.. yoooo.....
of.
çamaşırları katlamaya üşeniyorum
pijamaları giymeye üşeniyorum
dişlerimi fırçalamaya üşeniyorum
...

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;