27 Nisan 2009 Pazartesi

corç

-hey corç versene borç
-olmaz maykıl bende de yok
hayatımda Corç kadar şerefsiz bi insan görmedim. Allah belanı versin Corç. lan iki kuruş para istiyo herif hemen terslenir mi adam. manitanın arkasında geziyorsun kızları kesiyorsun zart zurt. çok şerefsizsin olm. aşaalık pisliğin önde gidenisin. lan bi yardım edecen be, ölür müsün soysuz gevur. Allah kimseyi senin eline düşürmesin olm. sen var ya... kapında ölsek bi damla su vermezsin be. vicdansız it. olm seni bi bulursam var yaa... olmaz maykılı gösterecem sana. eşekler kovalasın seni kitapsız.


(tamamen "ders çalışma öncesi hali")

5 şahıs gencim güzelim diyor:

cem dedi ki...

seni döverim lağn, benim adım da corç!!
benim ömrüm gitmiş o şarkıdan, sen bi de hakanın tarfını tutuyosun(naptın corç, pis corç falan diyerekten).. nice dağ gibi yiğit corçların hayatını karartan, isminden tiksindiren bir insan olan hakan pekeri kınıyorum ve ona bir takım laflar hazırladım.

Burcu Yağmur Kabaalioğlu dedi ki...

yarası olan gocunur, derdini söyleyen derman bular, çikolatası olan yer, bu da hani bana hani bana demiş. evet cemcum

serrabjklisefenb1205yada3391tamhatrlayamadım.com dedi ki...

seni hep okuyup güldüğümü söylemiş miydim? :)

cem dedi ki...

www.bombobombo.com ımmm

Burcu Yağmur Kabaalioğlu dedi ki...

teşekkürler serrabjklisefenb1205yada3391tamhatırlayamadım.com
sana teşekkür yazarken sürekli adını doğru yazmaya çalıştım ama tam hatırlayamadım. umarım doğrudur. neşeli kıpır kıpır fıkır fıkır yazılarda görüşmek ümidiylen.. =)

 
;