30 Nisan 2009 Perşembe

feysbukta video izleyememek



hiç hoş değil söyleyeyim.
hele aynı videoyu binbeşyüz kişinin beğenip paylaşması, hele hele "ayy hele o konuşması yok mue süper yeaa" demeleri hiç hiç hoş değil. konuşmalarınız duyuluyor ahali! "Şaziment ahaha o vidyo ne yaa abi yollamışıın oha dedim açar açmaz" ya da "Sabahattin naaptın baba ya gece gece yarıldım gülmekten ahara ohara" gibi tepkiler cümleler duymak hoş değil evet. ben kendimi biliyorum abi.
bi kere bana "süpriz" demeyeceksin. çok pis bi huyum var. o kelimeyi dediğin anda beklentim tavan yapıyor. beklentinin altında bişi gelmesi de doğal olarak kalbimi paramparça ediyor. bütün gece ağlıyorum sonra. mesela burcu abi konsere bilet aldım çok seviceksin dedin ya. kimdir necidir diye sordum ben de. yok söylemem süpriz demiyeceksin. yapma bunu kendine. çok konuşurum. ısrar ederim. ağlarım. şiddet kullanmaya yeltenirim. en olmadı blöf yaparım. elim armut toplamaz bak. merakımdan çatlarım ya. ha bi da yeteri kadar garip değilmişim gibi dünydada hiç bi konuda hiç kimse için meraklanmayan ben bi şu süpriz lafına çok meraklanırım. onu benden sakladığın sürece ömrümden ömür, tırnaklarımdan tırnak gider. "burcu seninkini şurda şununla şu şekilde görmüşler" de. tınn derim. "burcu senin süper fotolarını çektim internete koydum millet bakıyor çok popüler lan" de. tırıs derim. (hadi onu biraz merak ederim yalan demiyeyim) ama hiç bişey şu süprüz lafı kadar meraklandırmıyor. şimdi bu feysbükte video izleyemeyince böyle de yorumlar okuyunca hafiften meraklanıyorum ama çok değerli bişi öğrendim a dostlar!
Fani dünya herşey tırt. mühim olan insanlık. sabreden derviş işte hayırlısı olmuş. bi de fazla merak kediyi öldürür.(bu son cümlede nasihat kısmındayız. umarım pratikte öğrenmeyiz. meh meh)

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;