10 Nisan 2009 Cuma

hakiki bir a

mondo 77 - looper
Odam o kadar derli toplu ki.. o kadar mükemmel ki.. o kadar cennetlik ki..
bak sınav vize ödev sunum zart zurt olmayınca yapacak bişi bulamıyorum, odayı topluyorum. sonra da aman da ben neler yapmışım diye saatlerce seyrediyorum. çık iki tur koş, birikmiş filmlerini izle, güzel güzel kitap oku.. yoooh
Dün akşam o kadar sıkıldım ki boş oturmaktan, resmen şehirdışı yurtdışı vs. gidesim geldi. Ne kadar süper olur var ya. 3 gün yeter bana. gideyim dolaşayım geleyim.
Annem deviant profilime bakmış (ki kendisi sıkı bi okurum), fotoğrafları çok beğenmiş (anne torpili). Senin makinayı bana verseler, "Bu ne?" diye karakola götürürüm dedi, çok güldüm. Umarım güzel makinaların yolu açılmıştır eski fotolar sayesinde. yıh yıh.
Artık İnebolu'lu bi arkadaşım var. 2 yazdır gitmiyormuş ama olsun. Ben elimden geleni yaptım mı, yaptım..
Ya hani bi şarkı var. eski böyle. kıpır kıpır fıkır fıkır. sözlerini bilmediğimden bulamıyorum internetten ama uydurma hali şöyle: "londelil kon el mondooo" Bilen varsa ne kadar muhteşem olur bi düşün. Hele bi de o şarkıyı bana yollayan olursa.. off değmeyin keyfime he.
Beytepe muhteşem oldu havaların ısınmasıyla. Çimen partisi yapıyoruz resmen. Ha hafif serin hala ama olsun sorun değil. Amele yanığı oldum muuu, oldum. Çirkin bişi mii, çirkin. Canım sağolsun muuuu, olsun. Bisürü ağaç çiçeklendi. Leylaklar da bi kıpırtı yok henüz. Heyecanlan bekliyorum. Ali hoca kadar heyecanlanamam asla ama olsun. O çiçekler benim, dokunanı koparanı yakarım imanıma. Hepsi benim ulayn!
Dün derste dergi okuyordum. işte nisanın son haftası bi eylem yapılıyormuş, herkes 1 haftalığına televizyonunu kapatıyormuş. böylece hayata yöneliyormuş falan fişmekan. Meliyka Pükpük'e gösterdim bak süper bişi biz de yapalım diye. İşte Türkiye dahil miymiş, sayılcak mıymış falan diye haberi incelerken Pükpük bana döndü, "Burcu.. Senin televizyonun yok ki.." dedi. durdum... evet haklıydı. benim televizyonum yoktu ben bu gerçeği nasıl unutup da kendimi eyleme dahil ediyordum bilmiyordum. haftalardır haberleri izlemiyor dizi program ve tolk şovlara bakmıyordum. sonra bana bi hal geldi havada durdum.
Bu arada bu yazı çok düzenli oldu. Satırbaşı olsun büyük harf olsun. Blogun yeni haline hala alışamadım ben. Pek yazasım gelmiyor bu ara zaten. Karnım acıktı. Gideyim bişiler yapayım. 15 dakikaya dönmezsem beni beklemeyin gidin.. Gidin dedim anlaşıldı mı?! .. fırk..
Ha bi de başlıkla yazının hiç alakası yok biliyorum. Başlık bulmak zor bu devirde he.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;