25 Nisan 2009 Cumartesi

içimizden biri

minik bi sanşayn. küçük hello sanşayn. onu ele alan bi yazı olmayacak ancak şu fotoya bak bi allasen. gecenin 1inde, güvenparktaki havuzcuklardan birinin kenarına oturmuş ayaklarını suya sokuyor, çırpıyor, çocuklar gibi şenleniyor.

ha onu gören ben de ayakkabılarımı çoraplarımı çıkararak cıbıl kalan ayaklarımı suya sokuyor, ayaklarım suda uyuşuyor, sudan çıktıktan sonra hemen o pis yeşil suyu peçeteyle silip çorapları ve diğerlerini giyiyorum. ayakkabılarıyla suda eğlenen arkadaşımız ise bi yandan üşüdüğünü haykırırken diğer yandan ismayil Ye Ka dan "noolursun polis aaağbi beni bir kerecik affet" şarkısını söylüyor. tabi o esnada çektiğim videolar ufak birer sanat harikası. şifa niyetine izlenebilir kıvamdalar. o havuza giren/düşen kaç kişi vardır diye merak ediyorum şimdilerde. Ankara'da yapılması gerekenler listesine eklenmeli mi düşüncesindeyim. valla bünyede biraz bişiler varsa, servise vakit bolsa, hava idare ederse bence yapın. o an gülmek garanti. öbürsü gün de. öbürsü gün de.. öbürsü gün de...

5 şahıs gencim güzelim diyor:

Burcu Yağmur Kabaalioğlu dedi ki...

hiçkimse fotodaki deliyi merak etmiyor..
aklım almıyor.. almıyor..
olm masuscuktan sorun bari aa burcu bu kim ne yer ne içer doğal yaşam alanı neresi falan diye. kınıyorum sizi blogspot ahalisi.

cem dedi ki...

:D:Dbence her şey ortada, fazla sorgulamanın manası yok

Disconnectus erectus dedi ki...

bi bok anlamadım bu fotodan.
saygılar.

Burcu Yağmur Kabaalioğlu dedi ki...

nesini anlamadın çöc,delikanlının biri gecenin bi yarısı güvenparktaki havuzcuklardan birinin yamacına oturmuş neşe ile ayaklarını suya sokuyor eğleniyor... kim olduğu da bariz. herşey ortada diyor kendisi zetten =D

Disconnectus erectus dedi ki...

haaa anladım.
iyrançsın cem.

 
;