15 Nisan 2009 Çarşamba

küçük satriani


boş vakti olunca napacağını şaşıranlardanım. malum vizeler yok bugünlerde. eh sunumu da hallettim. ödevleri son güne saklıyorum içten içe bilmiyorum. akşam odaya geldiğimde bilgisayarın başında sıkıldığım an kenarda duran gitarı elime alıp "stairway to heaven" çalıyorum. sakin bi parça oluşu tablarının kolaylığı kendine çekiyor beni. neyse. şu an sol elimin 3 parmağının ucunun hali içler acısı. tuşlara basarken bildiğin acıyor. ama şöyle söyleyeyim. parça tıkır tıkır.. hahayt. internetten öğrendim şarkı çaldım ayol. ah bi de elektrodavulum olaydıı.. ah o zaman .. vıy. düşünemiyorum kendümü.
bu parmaklar birazdan banyo yaparken ben su toplayacaklar. şişecekler iyice. sonra büzüşecekler. böyle bi garip olacaklar. o değil de acımasa keşke.
layn buket.. sen daha gitara yeniden başlayacan da çalışacan daa... bak davul buldum mu davula, gitar buldum mu gitara. mantık bu arkadaşım.
bu sayfayı okuyanları seviyorum. okumayanlar için bendeniz tosun, hepinizi içerde seviyorum evet.

2 şahıs gencim güzelim diyor:

Disconnectus erectus dedi ki...

yeavru cengaverim bürcü
sen daha tıfılsın neyine gerek stairway to heaven haaa??
parmak uçların da acır başka yerlerin de acır böbreem,sen durele sabret.şu okul bi bitsin,yaza fişşek gibi giricem,bi cimi peyç bi ben bi rocır votırs bi ben adetaa..
sen bi bekle hele..
bi az sonrayı duy hele..
allaeem yareppeeeeeem

ki o gitarı nerden buldun da sardın orayı hiç deşmiyorum,elinin bagetiyle ne karışıyosun bu işlere kadın!

Burcu Yağmur Kabaalioğlu dedi ki...

olm parça takır takır gidiyo layn. parmaklarım acımiy artık hemi de =)

 
;