31 Mart 2009 Salı

ahmak!

evet çok amerikan küfürü çevirisi bi başlık attım farkındayım ama bu temiz sayfaya çok kötü yazılar yazmak istemiyorum. yoksaa içimden geçen küfürleri duysanız oturur ağlarsınız bi nooluyo, nerdeyim ben dersiniz. evet.
sizinle konuşurken kelimeleri çok dikkatli seçen, şakalarında bile sabit olan, bazı konularda o kadar ciddi olup asla şakaya almayan, hatta sizin o konudaki esprilerinize bile kızan, tribimsi modlara giren insanlar var ya. vardır mutlaka olm. neyse. heh onlarla bi süre görüşmeyin. görüşmeyin diyorsam görüşmeyin ulen. sonra böyle eşten dosttan feysbuktan msnden görün. yaptıklarına yazdıklarına bi bakın allasen.. heh sizinleyken aslaa şakası bile yapılmayan mevzuların çok rahat onun bunun duvarına yazıldığını, o çok ciddi olunan konuların resmen sümük olunduğunu, sümük dediysem seviyesiz manasında düşün, göreceksiniz. ha görünce ne mi oluyo. hiç bi halt. böyle bi ya sabır diyorsun. kafanı yukarı çeviriyorsun. sonra içinden, ortamda kimse yoksa dışından bi güzel küfür ediyorsun. hafif bi rahatlama gelecek fark et onu, ama yeterli gelmeyecek.
ya sabır yahu..
sümükkafa!
bu arada, sen sen ol. sakın bana trip atma arkadaşım. bak ayağını denk al yapma onu. gel beni öldür, böyle en pislik şeyleri yap. hatta yukardaki olayı yap böyle, önce bi konuda çok ciddi konuş benimle "bak burcu böyle böyle konuşmayalım rahatsız oluyorum" de, sonra onun bunun bilmemneresine "hahaha bu konuda böyle böyle yapmalıyız" de. ha yine kızarım ama SÜPERSAÇMA TRİPler kadar asla kızamam. kimse kimseye trip atmasın, hayat bayram olsun, çiçekler ötsün, kuşlar açsın.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;