22 Mart 2009 Pazar

let's talk. do you wanna talk?

(Coldplay)

bazen kendi kendime konuşuyorum. konuşuyorum ama içimden. evet özellikle yalnız otururken oluyorlar. yoo kötü bi durum değil. bilmiyorum alıştım bu duruma ben. gülmeyin. delilik değil ki. bu gece yine oldu. ha sohbetin tıkandığı noktalar güzel olmuyor bi. durdum durdum. mucizelere inanır mısın dedim. cevap veremedim.

İnebolu'ya bekliyorum hepinizi. Ha gelmem derseniz sorun değil. neyse ki hayır cevabına alışkın bi insanım..

Vole reklamı.. hala öyle gülen insanlar yakın arkadaşım olsun istiyorum.

21.mart.. hava soğuk ama güneşli. mont atkı çıktım dışarı. aslı yiirumla kahvaltı yaptık. öğlen 3 gibi odaya dönerken resmen çimenler çekti. montu serdim hırkaları çıkardım. tshirtle yattım çimenlere. yeter ki bi daha kar yağmasın. çiçekler ötsün kuşlar açsın.

"'Cause I don't know where I'm going and I wanna talk
I feel like I'm going where I've been before
And I wanna talk"
mucizelere inanır mısın dedim. kimse cevap vermedi.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;