23 Mart 2009 Pazartesi

bulaşıkçı aranıyor


şimdi ilan veren benim. mevzu şu. haftada 1 bilemedin 2 kez, biriken bulaşıklarım için bulaşıkçı arıyorum efenim. öyle sigortaydı yol ücretiydi yemekti falan karşılayamam ama bi kahve ısmarlarım kendisine. zaten 2 tencere 2 tabak 2 bardak. hayır çok değil işte birikiyor ya hani. birikince hiç yıkayasın gelmiyor ya. heh. teklifimi bi düşünün. gel bence. yıka bulaşıkları. . sevgilinle kavga falan ettiysen, ailenle sorunların varsa, minibüsçü paranın üzerini vermediyse, çayına farkında olmadan fazla şeker attıysan, sınava çalışmayı yine son güne bıraktıysan, bilgisayarına virüs girdiyse, paçaların çamur olduysa vs. kafana takma. gel işte. bedava terapi. üzerine bi de kahve içecen yuh. durduğun kabahat.
sanyo 40yıl önce bi makina tasarlamış. evet insan yıkıyor kendisi. höh dedim. seygı duydum. bu haftaki bulaşıkları yıkadık şimdi sınavlardan yıkıyamadığım bünyemi yıkayacam insanlık adına. adiyos.

2 şahıs gencim güzelim diyor:

Disconnectus erectus dedi ki...

o acaip cezbedici tekliflerine rağmen bulaşığa hayır,ama bi etli kurufasülye yanına pilav üstüne irmik helvası yanına süper salata ayran ve yine üstüne benden oluşan bi öğün teklif ediyorum sana.
bacak da okşarım?

Burcu Yağmur Kabaalioğlu dedi ki...

oha lan. bu öğün süpermiş. (bacak kısmı hariç =)
yine de insanlar düşünsün benim teklifi. hemen reddetmesinler. cilde iyi geliyormuş bulaşıkçıklarımı yıkamak

 
;