14 Mart 2009 Cumartesi

opın yor ays

sinemadaydım. filmi hatırlamıyorum. gayet kendimi kaptırmış filmi izlerken yangın alarmı sesi gelmeye başladı. noluyo yahu film niye durdu dedim. bütün salon oturmaya, film oynamaya devam etti ama ses kesilmedi. kendimi filme vermekte zorlanıyordum. gözlerimi açtım. ses gelmeye devam ediyordu. kapadım. film gitmişti hala ses vardı. yorganı kafaya çektim. yok inatla ses geliyordu. bildiğin yangın alarmı sesiydi. içimden saymaya başladım. 1, 2, 3,. 43.. canıma yeter oldu. yataktan fırlayıp, kapıya hızlı ve sert adımlarla ilerleyip açtım. Ay YETERR! diye haykırdım koridora. o sırada üst kattan biri indi aşağıya hızlıca. iyi dedim. alarmı kapatır umarım.
Evet. binada yangın alarmı çalıyordu ve ben yatağa geri dönüp 3 saat daha uyudum...

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;