13 Mart 2009 Cuma

aym sitil alayv.


evet yine başlık bulamadım. o sırada çalan parçayı yazdım. var mı lan allaa.. pearl jam- alive. hıh.neyse efenm
uzuun zamandır radyo dinlemiyordum. şimdi internetten radyoodtüyü dinliyorum. of çok dandik geliyor ses. en kısa zamanda kendime bi radyo alayım. alarmı radyo olsun böyle "dünya uyanmış lan, programlar bile başlamış kalk kalk.." diyerekten kendime geleyim. evet.
haha Umut'cum. kitabın resmen ödül benim için. böyle canım sıkılsa, biraccık gerilsem, sinirlensem hop açıyorum iki sayfa okuyorum. gah gah gülüyorum. valla mail atıp na bu hislerimi sana da diyem dedim emme velakin sırra kadem basmışsın. fan falan olmayacam. allah razı ola diyeceğidim. neyse. çok komik yazılar yahu! =) hahaa
bugün takvime bi baktım.. tam iki ay, 2 hafta sonra yaz tatilindeyiz, son sınıf oluyorum. of. çok moralim bozuldu. sanki okul bugün bitmiş gibi kederdeyim.
radio oxigen'e geçtim. ooh çok bombella oldu şincik. yaşama sevinci doldum. hemen giyinip şehre inebilirim o derece.
bu arada mühendislik fakültesinin kampüs içi bağlantıdan televizyon yayını yapan bi sitesi var. eskiden yerli kanallardan cnbce,ntv,tnt,e2 falan vardı. anlatmış mıydım bilmiyorum. odadaki tv gitti. şov tv falan yok artık hayatımda. bu kafada bu huzurda yaşarken geçen bi baktım, o siteye hangi kanal eklenmiş tahmin edin.. yes! Show tv! odada ses olsun diye açıyorum bazen, yine karşımda yemekteyiz. ha prens erkanı izleyemedim ona yanıyorum.
birinci sınıfın ilk günleri. daha yeni yeni tanışıyorum insanlarla. bi seçilanımı biliyorum bi de cerenanımı. moleküler biyoloji dersi var. bizimkiler başka şubede. en arkadayım. yanıma beyaz tenli kıvırcık saçlı bisürü küpeli yüzüklü bi hatun geldi. ankarada sıkılıyoring ben o dönemlerde. ailesiyle yaşıyormuş yanımdaki hatun. ben de "işte ne güzel, yemek hazır, çamaşır derdi yok" falan diyorum. "nesi güzel yaa berbat" falan diyor. sonradan pek sık yanyana oturmuyoruz. denk gelmiyoruz.
bu dönemlerde yeniden bi araya gelir olduk. yazılarına, mesajlarına, laflarına çok gülüyorum ben o kızın. benden deli olmasın, belki de benden daha deli bilmiyorum. evetevet benden daha deli. bugün labda bulduğum eozinofili kaybetmeseydi süper olacağıdı ama olsun. canın sağolsun be süperberduş! =)
pazar günü davul dersi var. yine wicked game! of serkan. artık noolur çalmamı isteme o parçayı. 4 ay önce derste çaldık. sonra çalışıp gelmemi istedin çalıştım. arada kaynadı sonra. na 1 ay önce yine çalış bak çalacaz dedin. artık duymaya dayanamıyorum. resmen wicked game kusacam! hayır o parçayı çalışmaya tövbe edecem o olacak. git Dream Theater falan iste. kasarım. ölürüm ama gıkım çıkmaz valla. nolur bi daha çalışmamı isteme ona. ha çalışıyorsam da bi çalalım he olma mı.. öğğf..
abi bu Radio Oxigen baya bayaa güzel yahu! lisede öss çalışırken dinleridim. hey gidi hey. unutmuşuz vella.
odadan tv gidince boşalan yerine hemen bastırdığım fotoları çerçeveye atıp koydum. baktıkça huzur doluyorum. biri bu yazıya eklediğim işte. Gölbaşı.
saat 6buçuk gibi akşamüzeri işte yatağa geçtim dergi okuyordum. anaaam. bi uyku bastırdı. yarım saat arkadan gelen müziği duymaza yatıp bildiğin uyukladım. sonra dayanamadım kapatayım derken işte pijamalarımı giydim. dişimi fırçaladım. sonra bi baktım internet gelmiş. internet gelmişken 3' 5' sayfaya bakayım dedim. saat 9 oldu hala burdayım. dişlerimi fırçaladım diye bişi de diyemiyorum. rejim yapanlar bence erkenden dişlerini fırçalasınlar. işe yarar bak.
feysbukta kadir has'ın öğrencileri çeşitli kısa filmler çekmiş yayınlamışlar. üniversitenin tanıtım filmini izleyince resmen bittim! diğer kısa filmler de falan böyle bi yerim şişti. olm ilk defa burada okuduğuma pişman gibin oldum. orada öğrenci olmak varmış yahu! çok kıskandım lanet olasıca pislik öğrenciler!
bugün labtan sonra kütüphaneye geçtim. işte hazırlamam gereken 2 ödev var. (sonunda konu seçebildim!) neyse. işte biyoloji kısmındayım. genetik raflarına bakarken gözüme "evrim aldatmacası"diye bişi takıldı. bu ne lan diye çektim kitabı mübarek 200 sayfa ama 2 kilo. harun yahya tabi ki. ne saçmalamış bi okuyayım dedim. of abiii.... kitabı parçalayacaktım sinirden. 2 saat falan oturdum okudum kitabı. yok böyle bi kafa ya! herif bu saçmalıkları bastıracak kadar neresine güveniyo yuh! okudukça sinirlendim bildiğin küfür falan yazmayı düşündüm. en arka sayfayı açtım kaç kişi ödünç almış merak ettim. haha sayfa komple doluydu nerdeyse. süper saçmalıklar. "Darwin'i de Allah yarattı" kafası var adamda. o da bi dünya..

1 şahıs gencim güzelim diyor:

Disconnectus erectus dedi ki...

eozinofil kurban olsun sana çöcüm,duygu sellerinde boğdun beni.
ben senin bacağını, sen benim kalbimi..okşa okşa bitmesin hiç=)

 
;