3 Mart 2009 Salı

saydımolsaydım

biraz daha dişimi sıkıp bekleseydim, yeni bi "gecenin 3ü" yazısı olacakmış. sağlık olsun.
öyle boş boş takılıyordum internette, işte astroloji zart zurt bakıp vaktimi öldüreyim dedim. burcuyumu.com mu öyle süpertırt bi site buldu gugıl. akrep - öküz bakıyorum. "süper birbiriniz için yaratılmışsınız, harikasınız!" falan diyor. başka bişi deniyim diyorum, öküz - domuz için "birbirini bu kadar tamamlayan bi çift daha olamaz. mükemmel uyum harika" diyo. üşenmedim yarısına baktım. hepsi için aynı şeyi mi yazmışlar kardeşim?! "birbirinizi bulmuşunuz kaybetmeyin, sıkıca sarmalayın" fart fört.. dı tırtıst site kendisi.
biyokimya dersi hariç bütün derslerde örnek bi öğrenci gibiyim. bildiğin not tutuyorum lan. dikkatimi derse veriyorum geyik yapmamaya çalışıyorum. ha sonra yine aynı notları alıcam o Allah'ın emri. A'lar B'ler haram bana..
sabah 8buçukta sitide olacağıdım. yalan oldu o iş seçıl. kusura kalmayasın. na burlarda sürtüyorum işte.
haha bütün gün seçıllaydık bölümde. abi kendisi kırmızıya boyattığı için herkes bi garip bakıyor, artık ben rahatsız oldum. evet abi kız güzel çok da yakıştı bu renk. ama bakmayın yanımda gidip " aaa mükemmel olmuş saçların" diye coşmayın. ayıp lan biz eşekbaşı mıyız..aç var tok var. cık cık
ha imgeanımın doğumgününü bi kez daha kutluyoruz. iyi ki varmış. zira kendisi bulutların tepesindeydi mutluluktan. (aman maşallah) ama benim bugünlerde kıskançlığım üzerimde olsa gerek ( zira hakkaten kıskanç bi insan değilim) kızın doğumgünü neşesini kıskandım. beni de öyle heeerkesler kutlasın bi sürü güzel dilek dilesinler istedim.
ayıp bana evet.
yu gi mi fa gi mi avıç a dizaa for imge.
yektayla muhabbet:
-bi daha gelsem koala olurdum heralde
-ben karpuz olurdum, yata yata büyürdüm. (bırcı)
onun uykusu yok , ben uyumaya üşeniyorum.
evet uyumaya üşenen bi insanım. sabahın 5ine kadar mal bi şekilde oturmuşluğumu bilirim. kalk git yat yatağına ki dibindeyim kendisinin.. yooook.. oturuyorum eele bilgisayarın başında. gözlerim kapanıyor ama hala burlardayım. evet abi benden karpuz olur bence. ebat olarak olmasa bile aynı moddayız kendisiyle. yata yata büyüyoruz. haa haftasonu süper uyudum o ayrı. 3te yattım, 12de kalktım. yemek yedim, 2buçukta yattım, 6 da kalktım, yemek yedim, 2 de yattım, 11 de kalktım. na böyle değişik bi düzenim oldu pazar günü. boş kaldıkça uyudum ayılar gibi.
hala vole reklamındaki adamlar kankam olsun istiyorum. onlarla gülmek coşmak istiyorum. sinemalarda gösterilirdi. şimdi yine yok. işin garibi internette de yok. oysa en sevdiğim reklamlar kategorisinde rahat ilk 5e alırım ben onu. ha hahaha adamlar gözümün önüne geldikçe gülüyorum yahu=)
bugün odaya girerken yolda hayat suyu gördüm. peşinden koşar gibi oldum. ıslık çalmak istedim. boynum bükük kaldı onlar bas gaza yaparken. neyse odaya vardım. hemen aradım dönüp gelsinler diye. işte 1, 1buçuk saat sonra gelirler dedi adam. pekü dedim geçtim odaya. yemek yaptım. yedim oturdum. kitap okudum.. bu sırada imgeler bekliyo odalarına. neyse kayınçocum, verdikleri süre çoktan bitti, en geç 7 de gelmeleri gerekirken saat 8 oldu dayanamadım. nerdesiniz ülen siz diye haykırmak istercesine, "pardon ben su siparişi vermiştim ama." dedim ürkek bi ceylan edasıyla. kampüse girmek üzere araç dedi. teşekkür ettim kapadım. (ne teşekkür ediyorum dangalak ben) neyse hacım, bekliyorum yok.. 8buçukta market kapanıyor belki ona yetişirim diye düşünüyordum. bu süperzekalar tam hayatım gözlerimin önünden bi film şeridi gibi geçiyordu izlemeye başladıydım ki 9a 25kala geldiler. ha kapıda çemkirdim mi.. hayır. zaten şu çemkirme işini hiç beceremedim. herifler 3 saattir bekletmişler beni odada. normalde kaçta kampüse geliyorsunuz dedim. abi de işte 7, 7buçuk gibi ama bugün bayaa yoğunuz dedi. ben de hıı dedim. bitti. o abiye söyleyemediklerim sadece benim değil hepimizin içinde patlasın istedim. durdum sustum gülümsedim. ya of böyleyim ben napayım. he ho haa diyorum geçiyorum.
ama beklemek kadar kötüsü yok. valla sinir sahibi oluyorum. (sinirden titreme efekti)
artık uyuyorum bi şekilde. yatağa gitmeye üşensem de farketmez. kafamı koyacam masaya. 03:15
iyi geceler evribadi
not: başlığı çözemeyenler için ipucu, bir şarkı? lyrics: şu dağlarda kar oool..(saydımolsaydım)... =) evet abi uykum var feci

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;