29 Mart 2009 Pazar

mürekkep


o diil de mürekkep nooldu be haci?
şimdi efenim bi önceki seçimlerde benim oy vermek durumum gerek yaş hesabıydı, ilk oy kullanma işlemleri(ki var mıydı ondan da emin değilim) gerek istanbuldusuydu ankarasıydı başvurusuydu falan diyerekten olmadı kullanamamıştım. bu sene bi heves..
hadi hevesimi geçtim. kullanamıcam annem indirimli bilet almış önceden değiştiremiyorum, istanbulda olucam dediğim an. burcu 1 oy 1 oydur ya melih 1oyla kazanırsa diye milyorlarca insandan laf işittim. hem onlar için. hem de "lan iki hafta sonra istanbula gidersin" kullan işte oyunu gel de diyerekten yola çıktım. tabii nedir nasıl kullanılırdır falan eşten dosttan dinledim. gözlem yapar durumu çakarım diyerekten girdim sıraya. sıradan evvel herkesin parmağına bakıyorum mürekkep nerde diye. (hani eskiden onun da bi havası olurdu ki ben özenirmişim kendisine) yok abi. kimse de göremedim. hayırdır diyerekten sandığa kadar geldim. haha benim geldiğim seneyi tutmuş biteceği.
bence o mürekkep bildiğin statü simgesi. bak ben resmen seçme hakkımı kullanıyorum, eşekbaşı değilim diyor. resmen benim de payım var bu işlerde diyor. eften püften yaşamıyorum oğlum teheeeey diyor..
niye bitti neden gitti bilmiyorum ama. keşke mürekkep olayı bre :/

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;