24 Mayıs 2009 Pazar

24 Mayıs


24.mayıs
tarihte bugün ne oldu bilmiyorum ama ödev yazıp kustuğum şu dakikalarda içime bi huzur geliyor tarihe bakınca. bi yüzüm gülüyor. 24mayıs. 24. mayıs. güzel tarih lan. çikolata yemiş gibi sevinçliyim.
vindovs medya pileyır rastgele modunda. sonraki tuşuna basıyorum. bana gelsin bu şarkı diyorum. Sia- you have been loved çalıyor. bu hafif melankolik şarkı bile canımı sıkmıyor. şarkı çalarken pencereden dışarı bakıyorum. 5aydır kupkuru dalları olan ağaç yemyeşil duruyor karşımda. aferim hıdır diyorum. ağacın adı hıdır.(apiaceae gillerden bişi ama ne olduğunu bilmiyorum) hiç çiçek yok bugün pencere önünde. olsun diyorum. bobi, rambo, maykıl, culyus'un selamı var. con lok'u özlediğimi farkediyorum. (benim minik lepistesim..) bi gün size ayile fotoğrafı çektirecem hepsiyle. şarkı bitiyor. sıradaki şarkı blogspot okuyucularına gelsin diyorum. tamamen şansınıza kalmış bi durum.
merakla beklerken....
Radiohead & PJ Harvey - This mess we're in çalıyor. hadi yine iyisin blogspot. şanslı günündeymişsin..

1 şahıs gencim güzelim diyor:

Disconnectus erectus dedi ki...

tek ağaç yalnız ağaç! bayılırıng!

 
;