6 Mayıs 2009 Çarşamba

yılın kitabını seçtik.

efenim yanda görmüş olduğunu kitap 4,5 cm kalınlığında kurşun geçirmez olup, kuşe kağıda basıldığından 4 kg olduğu bilinmektedir. orjinalindeki cümleler nasıl bilinmez ama çevirisi o kadar kötü o kadar kötü ki kelimele haznem yetmiyor tarif etmeye. "pirüvatın yazgısı" gibi başlıklar mevcut. hatta üşenmiyorum sizler için 1152 sayfalık kitaptan süper bi cümle buluyorum. hatta kalın efenim...
Hay ananis morisette. kusura bakma sevgili okur sayfa sayfa baktım cümlenin bulunduğu olası yerlere, geçen dönemin konularını da bi tekrar etmiş oldum kendimce. ama bulamadım.
Kendi kendine espri yapan, eğlenen bi kitaptan bahsediyoruz gençler. "Siz bu satırları okurken aldığınız her nefeste (umuyoruz ki nefes alıyorsunuzdur!) birçok biyolojik reaksiyon gerçekleşir." diyen bi kafası var çevirmenin. o satırı okuduktan sonra ben nefes almayı bıraktım. ciğerlerim bayram etti. tavsiye ederim. o çevirmenin kafası da ayrı güzel. hastasıyız.
3.buçuk ünite beni bekliyor sabaha kadar. uykum var. kuşe kağıt parlıyor zaten. yatağa geçip göbeğime koyup okuyayım desem, kitap altında kalır, hık der giderim öbür tarafa.
zerre kadar çalışasım yok inanolsun.
olm Lehninger, sen kendini bilime adayacağına futbolcu falan olaydın ya..
ahdım olsun, ilerde bi ev yaparsam inşaatında falan bulunursam bu kitabı tuğla diye koyduracam. niyet ettim tuğla yapmaya.
allaam sen aklıma mukayet ol.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;