17 Mayıs 2009 Pazar

yaşasın şenlikler bitti.

şenlik cümlelerine geçmeden evvel;
nooldu türkiye? örovizyon da bitti. başınız göğe erdi mi? tamam mı. kıyafetiydi saçıydı osuruğuydu.. hadise bitti mi artık. rahat bi nefes alabilir miyim. teşekkürler. hadise oralarda kalabilir. onsuz buralar daha güzel. senden daha güzel.
duman geldi şenliklere. sağolsunlar komple yeni albüm çaldılar. 1buçuk saat falan geçti arkadaki eleman bütün şarkıları böğürerek söylüyordu gayet. artık yeni şarkıya geçtikleri zaman dönüp soruyordum "yeni albümden mi hocam" diye. duman'ın en büyük fanı o olabilirdi. herşeyi biliyordu maşallah. tuvalet olsun bişi olsun oradan ayrıldığımızda, dönerken adamın sesini dinliyorduk. nerdeyse o tarafa gidip yolu buluyorduk. o derece süper bişeydi. ha sonra ne mi oldu. duman böyle yeni şarkılarını çaldı çaldı. tabi sıkıldık biz de gittik. ben odaya vardığımda eski parçaları çalıyorlardı. "çok sağğooluooonn" dedim küçük bi kaan gibi. kapadım pencereyi uyudum.
bedük ve dolapdere çok iyiydi. alanımız dar olmasına rağmen çok eğlendik. ayağımdan milyonlarca insan geçti. kimisiyle konuştum. kimisiyle kavga etmek üzereyken araya girdiler. ama herşeye rağmen bedük muhteşemdi. ben de bedük'ün fanı olabilirmişim zira dumandaki adam gibi her sözü biliyormuşum. (dumandaki adam, yeni kitabımın adı.)hot bitch çalmadılar ama olsun. hayırlısı.
hadi almanya'dan gelen grupları falan anlıyorum. almanca şarkılar söyleyip şarkı arasında türkçe küfür etmelerini bile anlıyorum bi noktada.. ama Fe.De. ne abi ya? neden ezginin günlüğü? neden melankoli sevgili ÖTK? neden yapıyorsun bunu bize? günahım kadar sevmem o feridunu. şarkılarını bilmem. bilmek istemem. of. neden geldi o adam ya. bütün hayat enerjimi aldı, o ve onun hayranları. odaya dönerken uzaktan şarkıları geliyordu. resmen çöktüm, ruhum darlandı. daha fazla sayın düzağaç hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istemiyorum, zira dün de gördüğüm üzere kendisinin bayaa bi hayranları var. bi de onlarla şiddet yaşayamam. benden uzaakk size yakın..
Oda o kadar dağınık ki hala topluyorum inatla. meğersem şenlikler benim odamdaymış. bu dağınıklık o yüzdenmiş. Bitmez bu dağınıklık yahu.
Finaller başlıyor yarın itibariyle. İlk defa final haftalarım rahat geçeceğe benziyor. Kafam rahat şimdilik. 20-22-26-29 mayısta final varmış. gayet çalışmaya fırsat var. Ya zaten ben o ödevi bitirdim ya. artık mezun olmuş sayıyorum kendimi imecın..

2 şahıs gencim güzelim diyor:

Disconnectus erectus dedi ki...

ezginin günlüğüne laf atana laf atarım.
bu kadar.

byk dedi ki...

yok benim derdim Fe. De ile. ezginin günlüğü senin olsun balm. husi.

 
;