18 Mayıs 2009 Pazartesi

anlık kaçış yeri

Bi kase kızılcık olsun önümde. ekşili tatlılı farketmez. patlayana kadar yiyeyim ondan. arkada mfö'den "güllerin içinden" çalsın. İnebolu'da parkta oturuyor olayım o sırada. havada hiç sinek olmasın. muhteşem bulutlar ve de günbatımı olsun. güzel çiçek kokuları gelsin ağaçlardan bir yerlerden. hamak olsun. onda yiyeyim kızılcıkları. ya da çok rahat bi koltuk da olabilir. istanbul'da evden atılan gariban koltuğum orda olsun. arkaplanda müzik olsun ve ben o manzarayı seyredeyim. çoluk çocuk olmasın hiç etrafta. öyle birbirine yapışmış sevgililer de olmasın. yaşlı teyzeler de uzaklaşabilirler. beni öyle bi başıma bıraksınlar. kimseler olmasın. sonra sana sarı laleler alayım. sen bana birşey almasan da olur. çiçekleri sana verip koltuğuma köşeme geri döneyim. seni görmemeye devam edeyim. keyfim yerinde olsun. kızılcıklar yanımda olsun. ekşili tatlılı.. onları yiyeyim.

1 şahıs gencim güzelim diyor:

Disconnectus erectus dedi ki...

bir ben kaldım kalabalığın ortasında,bir de karanfil yürekli çocuklar dizesi geldi aklıma bunu okuyunca. fazla melankolik olmasın,gerek yok.
sen iyi ol, başkaları iyi değil çünkü.

 
;