11 Mayıs 2009 Pazartesi

Alo? alo dedik?

Alo sebastian? çok sıkıldım be olm. ödev yapıyorum. aylardır aynı ödevi yapıyorum. aylardır aynı ödeve başlıyorum iki satır yazıp sıkılıyorum. çok kötüyüm be daglıs.
bu akşam niyet ettim sabaha kadar bitirecem. allem edecem kallem edecem. olmadı ekmeği tuza banıp banıp yiyecem. bi daha hepatoselüler karsinoma diyemesin dillerim gopaydı elleriim diye babam ve oğlum misali konuşacam.
Nolacah benim halım münevver? şenlikler geliyor diye ödevleri bitirmeye çalışıyorum popo kaslarımı sıkarak. çok tembelim çok üşengecim gencim güzelim. hof. ruhum darlanıyor yaşam enerjim gidiyor.. noloacak benim halım ey müfidee?
Saçlarım kirlendi karmık çormık oldu. seçil çok beğeniyor böyle olunca. garip bi zevki var onun. kod adı kaynanam imiş. çözemedik be gülizar, biz de neden öyle diyorlar merak ediyoruz. ilginç lan. ha bi de görsen hanım hanım çok efendi bi kız. küfür falan bilmez etmez. saf temiz iyi yürekli. kaynanam ne alaka çözemiyoruz be emrullah... hayırdır tabi hee
Size bugünlerde beytepe ne halde onu anlatayım. şimdi efenim BAM var ya hani heh. onun önünde kocama çimenlik yatmalık alan var ya heh. sanki o alana deev bi dinazor büyük abdestini bırakmış gibi her taraf toprah çamur.. görsen bildiğin içine etmişler dersin. ha yağmur yağınca çok hoş oluyor ceyms, çoçuk kakası renginin binlerce tonunu görmek mümkün oluyor. ha o renk paletini eskiden bi arkadaşın saç boyası akınca da görürdük. çok özledik onu zaten..
Sebastian nerde kaldıydık? çok sıkıldım be olm.. şenlikler varmış. hasret kalmışızmış. leylaklar açmış. ortam böcek cenneti olmuşmuş. hayat dışardaymış. benim uykum varmış. gökten bişi düşmemiş. avcumuzu yalamışmışız.
nolacak benim halim lusi hee?

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;